نماينده مردم اروميه در مجلس:

دولت ۱۴میلیارد دلار کالای اساسی را بین کدام قشر آسیب پذیر توزیع کرد

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه دولت ۱۴میلیارد دلار کالای اساسی را بین کدام قشر آسیب-پذیر توزیع کرده است گفت : کدام روستایی از این کالاهای اساسی یک کیلو برنج یا گوشت خریده، به من نشان دهید.
به گزارش آرازآذربایجان ، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اظهارات اخیر معاون اول رئیس‌جمهور مبنی بر تأیید لوایح مرتبط با fatf از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: آقای روحانی و دولت انرژی و وقت کشور را بر سر برجام گذاشتند و وقت‌کشی کردند و این کار آنها یک فرصت‌سوزی بود. وی افزود: اگر دولت آقای روحانی انرژی و وقتی که بر سر برجام گذاشت، صرف رونق تولید داخل می‌کرد، ما امروز به اقتصاد بدون نفت دست پیدا می‌‌کردیم و بسیاری از مشکلات ما حل می‌شد. نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برجام را بر ما تحمیل کردند و هیچ فایده‌ای هم برای ما نداشت بلکه هزینه‌هایی هم برای ما بیشتر شد. مشکلات بیشتر و تهدیدات نیز حادتر شد و نه اینکه برای ما فایده‌ای نداشت بلکه باعث بروز این مشکلات شد.
علت اصرار دولت بر تصویب لوایح مرتبط با fatf این است که اقتصاددانان دولت، اقتصاددانان لیبرال و غرب‌زده هستند و نظریه و موضوع عرضه و تقاضا را در بازار دنبال می‌کنند و با توجه به اینکه ما در تحریم به سر می‌بریم، با این رویه نمی‌توان اقتصاد و بازار کشور را اداره کرد.وی افزود: ما در بودجه سال جاری ۱۴ میلیارد دلار را برای تأمین کالاهای اساسی تخصیص دادیم، کدام روستایی از این کالاهای اساسی یک کیلو برنج یا گوشت خریده، به من نشان دهید. ما معتقد بودیم که باید اقلام ضروری از طریق سیستم کوپنی به دست مردم برسد تا همه شهروندان از این ۱۴ میلیارد دلار بهره ببرند، اما این کار انجام نشد. نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هر روز می‌بینیم که یک معاون وزیر و مسئول دیگری به زندان می‌رود، پس این نشان می‌دهد که فساد در کار وجود دارد. قاضی‌پور گفت: آزموده را آزمودن خطاست. ۲۵ سال از مرداد ۳۲ تا سال ۵۷ مملکت تماما دراختیار آمریکایی‌ها بود و ما در این ۲۵ سال هیچ پیشرفتی نداشتیم.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱:۰۷ ب.ظ

دیدگاه


× پنج = 10