نماينده مردم اروميه در مجلس:

دولت چاره ای برای بیکاری و دشواری معیشت کارگران بیندیشد

دولت چاره ای برای بیکاری و دشواری  معیشت کارگران بیندیشد

گروه خبر: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید چاره¬ای برای بیکاری و دشواری معیشت کارگران بیندیشد گفت: کارگران ساختمانی جزء اقشار کم درآمد جامعه هستند و در حال حاضر بسیاری از آنها بیکار هستند و بطور طبیعی درآمد خاصی ندارد .
به گزارش آرازآذربایجان ، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس ، درباره وضعیت توزیع کالا در کشور افزود: توزیع صحیح کالاها و اقلام در جامعه و اقتصاد نقش بسیار مهمی دارد در گذشته نظام توزیع کالا از طریق شبکه کوپنی از طریق سوپرمارکت ها محلی انجام می شد اما در حال حاضر این وضعیت وجود ندارد.عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد:شبکه توزیع کالا باید از وضعیت فعلی خارج شود و بصورت فعال عمل کند در این راستا باید شرکت های تعاونی فعال شود.
نماینده مردم ارومیه مجلس شورای اسلامی ادامه داد:می توان از ظرفیت کانونهای صنفی کارگران ساختمانی در شبکه توزیع کالا استفاده کرد.
قاضی پور افزود:کارگران ساختمانی جزء اقشار کم درآمد جامعه هستند چرا که در حال حاضر بسیاری از آنها بیکار هستند و بطور طبیعی درآمد خاصی ندارد بنابراین باید کالاهای اساسی این قشر از طریق کانونهای صنفی کارگران ساختمانی در اختیارشان قرار بگیرد.وی ادامه داد:کالاهای احتکاری کشف شده باید از طریق ساز و کار صحیح مانند اتحادیه های خواربارفروشان و شرکت های تعاونی توزیع شود. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد:سازمان تعزیرات حکومتی در جلوگیری از تخلفات، عملکرد مطلوبی نداشته است و توانست نقش فعال تری ایفا کند در حال حاضر بروکراسی اداری و زمان بر بودن عملکرد،مانع موثر بودن عملکرد سازمان تعزیرات شده است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰ ق.ظ

دیدگاه


7 + = شانزده