نماينده مردم اروميه در مجلس:

دولت یازدهم قدمی برای کارگران بر نداشته است

دولت یازدهم قدمی برای کارگران بر نداشته است

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه دولت تدبیر و امید کارگران را با بی‌تدبیری ناامید کرد گفت: دولت یازدهم قدمی برای کارگران بر نداشته است.
نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اعتراضات جمعی از کارگران به حجت الاسلام حسن روحانی در جریان سخنرانی امروز وی در جمع کارگران کشور گفت: اعتراضات کارگران به رئیس‌جمهور نشان از این دارد که دولت یازدهم قدمی برای کارگران بر نداشته است.
وی ادامه داد: طبق قانون اساسی دولت مکلف است در جهت تامین مسکن کارگران اقدامات لازم را انجام دهد، اما در دولت یازدهم که خودشان اعلام کرده بودند مسکن اجتماعی خواهند ساخت اقدامی انجام نشده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه دولت یازدهم لایحه‌ای را که دولت دهم درباره کارگران به مجلس فرستاده بود، بدون حتی یک کلمه تغییر به پارلمان ارائه کرد، افزود: کمیسیون اجتماعی مجلس رای به حذف این لایحه داد و در چهار سال گذشته دولت هیچ لایحه‌‌ای که به نفع کارگران باشد به پارلمان ارائه نکرده است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس با تاکید بر اینکه نزدیک انتخابات دولتمردان سعی دارند رای کارگران را به سبد خود بریزند، تصریح کرد: زمانی که انتخابات تمام می‌شود، آقایان دیگر به فکر این قشر زحمت‌کش نیستند.
قاضی‌پور با بیان اینکه امروز از آقای روحانی باید پرسید مسکن، سبد کالا و هزاران خواسته دیگر کارگران کجاست، اظهار داشت: اگر دولت راست می‌گفت حداقل بدهی ۱۱۰ هزار میلیاردی خود به تامین اجتماعی را پرداخت می‌کرد تا این سازمان به تعهدات خود در قبال کارگران به نحو احسن عمل می‌کرد.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل ازتسنیم ، وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید کارگران را با بی‌تدبیری ناامید کرده است، گفت: دولت یازدهم قدمی برای کارگران برنداشته است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۶:۰۶ ق.ظ

دیدگاه


+ هفت = 14