دولت و مجلس برای حل مشکلات اقتصادی تلاش می کنند

دولت و مجلس برای حل مشکلات اقتصادی تلاش می کنند

آرازآذربایجان- رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بی ثبات در بازار بیش از هر چیزی مردم را اذیت می کند، گفت: دولت و مجلس برای حل مشکلات اقتصادی تلاش می کنند.
غلامرضا تاجگردون در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب افزود: یکی از موضوعات مهم در شرایط کنونی، مشکلات اقتصادی است و نمایندگان مجلس بارها در جلسه های مختلف این مهم را بیان کرده اند.
وی اضافه کرد: فارغ از ارزش قیمت ها یکی دیگر از موضوعاتی که برای تولید کنندگان مهم به شمار می رود، موضوع ثبات در سیاست هاست.
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در ماه های گذشته بی ثباتی در بازار، مردم و تولیدکنندگان را اذیت کرده و مشکلاتی را به وجود آورده است.
تاجگردون بیان کرد: معتقدم دولت آمادگی لازم برای این شرایط را نداشت و باید در این شرایط مراقب بود تا بیش از این به کشور ضربه وارد نشود.
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نشست با فعالان اقتصادی مهم است، بیان کرد: موارد و مشکلات این قشر تلاشگر را جمع بندی می کنیم و مورد بررسی قرار می دهیم.
به گزارش ایرنا وفاق، همدلی و حرکت در راستای منافع ملی به ویژه بین قوا به مثابه اکسیری است که مشکلات اقتصادی را از پیش روی بر می دارد و نقشه های دشمنان مردم و نظام اسلامی را نقش بر آب می سازد.
رهبر معظم انقلاب در روز ۱۵ شهریورماه جاری نیز در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با یادآوری اهمیت و ضرورت وحدت و انسجام ملی و شکل دهی افکار عمومی در این جهت فرمودند: در روز سخت کسی حق ندارد پشت دولت را خالی کند لذا امروز مردانگی، مروت، اخلاق و اصول انقلاب و منافع ملی، اقتضاء می‌کند که در کنار یکدیگر و یاور یکدیگر باشیم.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۹ ق.ظ

دیدگاه


6 × سه =