نماينده مردم ماکو درمجلس:

دولت و مجلس از تضعیف یکدیگر خودداری کنند

دولت و مجلس از تضعیف یکدیگر خودداری کنند

گروه خبر: نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌شک تضعیف دولت آن را در موضع ضعف قرار می‌دهد بنابراین دولت و مجلس باید از یکدیگر حمایت کنند.
عین‌الله شریف‌پور ، با اشاره به اینکه امروز بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۷ در مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود اظهار کرد: در این رابطه لایحه بودجه دارای دو بخش درآمدی و هزینه‌ای بوده و درآمد بخش هزینه‌ای آن به پایان رسیده است.
وی با اشاره به اینکه بودجه‌ریزی امسال متفاوت از سال‌های گذشته است تصریح کرد: این بودجه‌ریزی به عنوان بودجه‌ریزی عملیاتی از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شده که بسیار وزین، کامل و جامع است.
نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود اینکه بررسی این بودجه‌ریزی مستلزم صرف زمان بسیاری است اما با توجه به تعامل مطلوب دولت و مجلس، چاره‌ای به غیر از اینکه مجلس شورای اسلامی دولت را همراهی کند وجود ندارد.
به گزارش آرازآذربایجان¬غربی به نقل از فارس، وی با تاکید بر اینکه امروز نباید دولت را تضعیف کرد گفت: بی‌شک تضعیف دولت، آن را در موضع ضعف قرار می‌دهد چون هم‌اکنون شیطنت‌های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران در منطقه وجود دارد بنابراین باید دولت و مجلس از تضعیف یکدیگر خودداری کنند.
شریف‌پور اظهار کرد: البته این بدین معنا نیست که دولت و مجلس نقش آیینه را در مقابل یکدیگر بازی نکنند بلکه باید از یکدیگر انتقاد کرده و ایرادات هم را در چهارچوب و به طوری که سبب حرمت‌شکنی نشود، بازگو کنند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۶:۳۹ ق.ظ

دیدگاه


− 1 = هیچ