دولت ها موظف به رسیدگی و حل مشکلات روستائیان می باشند

دولت ها موظف به رسیدگی و حل مشکلات  روستائیان می باشند

گروه خبر: نماینده مردم سلماس در مجلس در بازدید از روستای وردان سلماس گفت: دولت ها موظف به رسیدگی و حل مشکلات روستا و روستاییان می باشند.
به گزارش آراز آذربایجان، یعقوب رضازاده، نماینده مردم سلماس و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی منظور پیگیری و رسیدگی به مشکلات اهالی روستای وردان در بخش مرکزی شهرستان سلماس در مسجد الاقصی این روستا با آنها به گفت‌وگو پرداخت.
بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این دیدار صمیمانه با مردم گفت: دولت وظیفه دارد که نگاه ویژه ای به روستا و روستائیان داشته و در جهت حل مشکلات آنها قدم بردارد.
گفتنی است؛ در این دیدار ، مردم روستای وردان به بیکاری جوانان، آموزش، بهداشت، درمانگاه، مهاجر- پذیری، دیوار ساحلی، آسفالت قسمت های حفاری شده توسط اداره ی گاز شهرستان، استفاده از ظرفیت های بومی در داخل روستا، ایمن سازی راه روستا؛ اهم مشکلات روستا اشاره کرده و از نماینده سلماس خواستار پیگیری مشکلات مذکور شدند.
شایان ذکر است؛ نماینده مردم سلماس در مجلس پس از استماع مشکلات عنوان کرد: تمام مشکلات مذکور طی جلسه ی چند روز اخیر با دهیار و شوراها و رؤسای ادارات مطرح و قول مساعدت و حل آن ها را داد./

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۵۱ ب.ظ

دیدگاه


هفت − 5 =