نماينده مردم اروميه در مجلس:

دولت نباید مردم را برای دریافت مالیات تحت فشار قرار دهد

دولت نباید مردم را برای دریافت مالیات تحت فشار قرار دهد

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: دولت نباید مردم را برای کسب درآمدهای مالیاتی تحت فشار قرار دهد، آن وقت عده ای دانه درشت و سرمایه دار از پرداخت مالیات فرار کنند. روح الله حضرت پور اظهارداشت: مردم تحت فشار هستند و نباید این‌طور باشد که دولت مردم را برای کسب درآمدهای مالیاتی تحت فشار قرار دهد، آن وقت یک عده دانه درشت و سرمایه دار از پرداخت مالیات فرار کنند.
وی خاطر نشان کرد: با موضوع ادامه افزایش عوارض خروج از کشور موافق نیستیم، ما وکیل دولت نیستیم، وکیل ملت هستیم از این رو دولت باید برای خودش به فکر درآمد باشد و این طرح به دلایل خاصی به صورت موقت و مصلحتی تصویب شده است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تسهیل سازی و ارائه مشاوره‌ها و تبلیغات لازم برای جذب سرمایه گذاری خارجی بیشتر و تسهیل روند ارائه مجوز سرمایه گذاری گفت: متأسفانه آمار و اطلاعاتی که توسط اداره کل اقتصاد و امور دارائی استان استخراج می‌شود به درستی در سیستم تبلیغات قرار نمی‌گیرد بنابراین باید بودجه رسانه‌ای و تبلیغاتی بیشتر شود تا پتانسیل‌های استان را در خارج از کشور تبلیغ کند.
وی با بیان لزوم توجه به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی آذربایجان غربی و تلاش بیشتر برای جذب سرمایه گذار در این حوزه افزود: دولت هم اگر در برنامه‌هایش منطقه به عنوان استان کشاورزی معرفی می‌کند باید برنامه‌های لازم را برای پیشرفت این مهم داشته باشد به گونه‌ای که نباید استان‌های دیگر هم سرمایه_گذاری صنعتی داشته باشند، هم سرمایه گذاری کشاورزی چرا که این توزیع ناعادلانه ثروت است.حضرت پور با بیان این که سفر هیئت‌های خارجی از حالت نمایشی به کاربردی تبدیل شود یادآور شد: لازم نیست همه مسئولان در سفرهای خارجی حضور داشته باشند، هیئت‌های اقتصادی باید بخش خصوصی محور باشند و بخش خصوصی کشورها هم حتماً در این هیئت‌های خارجی حضور داشته باشند.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از تسنیم ، وی همچنین به لزوم شناسایی قوانین مخرب سرمایه و تولید و ارائه آن‌ها به نمایندگان جهت بررسی و حذف، لزوم ایجاد مرکز پژوهش‌های اقتصادی استان توسط اداره کل اقتصاد و امور دارایی، داشتن اطلاعات واقعی و برنامه صحیح جهت ارتقای شاخص‌های سرمایه گذاری و لزوم همکاری سایر ادارات خدمات رسان با پروژه‌های سرمایه گذاری از جمله آب و برق و گاز اشاره کرد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱:۰۹ ب.ظ

دیدگاه


دو × = 12