- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

دولت قانونمداری خود را با ارائه بودجه ثابت کرد

Posted By admin On آذر ۱۷, ۱۳۹۲ @ ۷:۲۹ ق.ظ In سیاسی | No Comments

گروه خبر: نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم در چهارچوب قانون حرکت می کند و با ارائه به موقع بودجه سال ۹۳ قانونمداری خود را ثابت کرد. علی اکبر آقایی در گفت و گو با ایرنا افزود: رییس جمهوری با این اقدام، نه تنها مقید بودن خود را به قانون نشان داد بلکه حرکتی سنجیده و قابل تحسین انجام داد و ثابت کرد تبعیت از قانون اولویت اصلی اش است.
وی اظهار کرد: ارائه به موقع بودجه گامی مثبت در شتاب بخشیدن به برنامه های مهم کشور و انجام به موقع آنهاست.
نماینده مردم سلماس ادامه داد: دولت دکتر روحانی همانگونه که وزرای خود را در نزدیکترین زمان معرفی و تلاش کرد با این کار برنامه های خود را اجرا کند، با ارائه بودجه به مجلس نیز نه تنها ارتباط مجلس و دولت را صمیمی تر کرد بلکه این فرصت را به نمایندگان داد تا به موقع مراحل بررسی بودجه و انتقال آن به کمیسیونهای تخصصی را انجام دهند.
رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور افزود: با این حرکت، خلایی در زمینه ارائه به موقع بودجه وجود نخواهد داشت و دولت از اوایل سال ۹۳ بودجه مصوب مجلس را در دست داشته و می تواند برنامه های خود را بر اساس آن تقسیم بندی و اجرا کند.
وی افزود: در دوره های قبل به جای ارائه بودجه در پانزدهم آذر این عمل تا اسفندماه طول می کشید و این تاخیر طولانی نه تنها مجلس را با مشکلات مختلف مواجه می ساخت بلکه برنامه های مهم کشوری را متوقف می کرد. رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور اظهار کرد: دولت تدبیر و امید طی این مدت توانسته رشد تورم را متوقف کند و اجازه ندهد افزایش یابد و این عمل حاکم ساختن فضای آرام بر جامعه است. آقایی اضافه کرد: دیپلماسی توانمند دکتر روحانی نه تنها دروازه های صلح و دوستی را به روی جهان گشود بلکه موجب گسترش سرمایه گذاریهای خارجی و روابط تجاری شد.
این نماینده مجلس اضافه کرد: شرایط کشور با موفقیت هسته ای به دوران قبل از تحریم ها بازگشته است و همانگونه که قبل از تحریمها کشور فضای آرامی برای پیشرفتهای مختلف داشت امروز نیز تدبیر دکتر روحانی دوباره آن فضا را احیا کرده است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%af%d9%88%d9%84%d8%aa-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%8a-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%a6%d9%87-%d8%a8%d9%88%d8%af%d8%ac%d9%87-%d8%ab/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.