دولت قانونمداری خود را با ارائه بودجه ثابت کرد

دولت قانونمداری خود را با ارائه بودجه ثابت کرد

گروه خبر: نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم در چهارچوب قانون حرکت می کند و با ارائه به موقع بودجه سال ۹۳ قانونمداری خود را ثابت کرد. علی اکبر آقایی در گفت و گو با ایرنا افزود: رییس جمهوری با این اقدام، نه تنها مقید بودن خود را به قانون نشان داد بلکه حرکتی سنجیده و قابل تحسین انجام داد و ثابت کرد تبعیت از قانون اولویت اصلی اش است.
وی اظهار کرد: ارائه به موقع بودجه گامی مثبت در شتاب بخشیدن به برنامه های مهم کشور و انجام به موقع آنهاست.
نماینده مردم سلماس ادامه داد: دولت دکتر روحانی همانگونه که وزرای خود را در نزدیکترین زمان معرفی و تلاش کرد با این کار برنامه های خود را اجرا کند، با ارائه بودجه به مجلس نیز نه تنها ارتباط مجلس و دولت را صمیمی تر کرد بلکه این فرصت را به نمایندگان داد تا به موقع مراحل بررسی بودجه و انتقال آن به کمیسیونهای تخصصی را انجام دهند.
رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور افزود: با این حرکت، خلایی در زمینه ارائه به موقع بودجه وجود نخواهد داشت و دولت از اوایل سال ۹۳ بودجه مصوب مجلس را در دست داشته و می تواند برنامه های خود را بر اساس آن تقسیم بندی و اجرا کند.
وی افزود: در دوره های قبل به جای ارائه بودجه در پانزدهم آذر این عمل تا اسفندماه طول می کشید و این تاخیر طولانی نه تنها مجلس را با مشکلات مختلف مواجه می ساخت بلکه برنامه های مهم کشوری را متوقف می کرد. رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور اظهار کرد: دولت تدبیر و امید طی این مدت توانسته رشد تورم را متوقف کند و اجازه ندهد افزایش یابد و این عمل حاکم ساختن فضای آرام بر جامعه است. آقایی اضافه کرد: دیپلماسی توانمند دکتر روحانی نه تنها دروازه های صلح و دوستی را به روی جهان گشود بلکه موجب گسترش سرمایه گذاریهای خارجی و روابط تجاری شد.
این نماینده مجلس اضافه کرد: شرایط کشور با موفقیت هسته ای به دوران قبل از تحریم ها بازگشته است و همانگونه که قبل از تحریمها کشور فضای آرامی برای پیشرفتهای مختلف داشت امروز نیز تدبیر دکتر روحانی دوباره آن فضا را احیا کرده است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۷:۲۹ ق.ظ

دیدگاه


هشت − = 3