نماينده مردم اروميه در مجلس:

دولت فتنه ضربه به نظام را با ترمیم معیشت مردم خنثی کند

دولت فتنه ضربه به نظام را با ترمیم معیشت مردم خنثی کند

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت با ترمیم معیشت مردم فتنه ضربه به نظام را خنثی کند گفت: از دولت انتظار داریم تا برنامه مدون اقتصاد مقاومتی را برای مقابله با تحرکات اقتصادی آمریکا و نوچه های منطقه ای وی عملیاتی کند.
نادر قاضی‌پور با اشاره به سخنرانی تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های نماز جمعه ۲۹ خرداد ۸۸ تهران، اظهار داشت: پس از انتخابات ۲۲ خرداد ریاست جمهوری در سال ۸۸عده ای از خواص با اشاره به اینکه در انتخابات «تقلب» رخ داده است، مردم را تحریک کردند و به خیابان ها آوردند تا اینکه تظاهراتی غیرقانونی راه اندازی کردند که برخی از آنان هم در این دولت بر سر قدرت هستند.
وی، افزود: رهبر فرزانه انقلاب در ۲۹ خرداد در خطبه های نماز جمعه تاریخی تهران، با سخنرانی قاطع و هوشمندانه خود مواضع را آشکار و روشن اعلام کردند، تعدادی از افراد ولایتمدار که با اطلاعات غلط در آن سو قرار گرفته بودند به سوی ولایت و انقلاب بازگشتند و خود را از خواص جدا کردند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: سخنرانی صریح رهبر معظم انقلاب موجب شد جمعیت کثیری که در خیابان ها به صورت ناآگاهانه حضور یافته بودند، بصیرت یافته و از ادامه این راه خودداری کردند.
قاضی پور، ادامه داد: این امر نشان از شجاعت، شهامت، دوراندیشی و اقتدار رهبر فرزانه انقلاب و نفوذ کلام رهبر در ملت بود.
وی، با اشاره به بیانات سال گذشته رهبر معظم انقلاب در خصوص احتمال ایجاد فتنه توسط دشمنان با استفاده از تنگی معیشت مردم، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سی سال آینده را پیش بینی می کنند و نقشه‌های دشمن را با دستورات خاص خود خنثی کرده اند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر استفاده از الگوی اقتصاد مقاومتی برای مقابله با تحرکات احتمالی دشمن در موضوع جنگ اقتصادی، بیان کرد: دولت با ترمیم معیشت مردم فتنه ضربه به نظام را خنثی کند از دولت انتظار داریم تا برنامه مدون اقتصاد مقاومتی را برای مقابله با تحرکات اقتصادی آمریکا و نوچه های منطقه ای وی عملیاتی کند.
قاضی پور، گفت: مذاکره جواب نداد و دیگر مذاکره نمی شود، اقدام عملیاتی و برنامه مدون برای مقابله با جنگ اقتصادی لازم است، وزارت جهاد چه برنامه ای برای کالاهای اساسی مردم دارد؟ ۱۴ میلیارد دلاری که به خارج دادند همه آن محصولات وارداتی است؟ خرید داخلی چقدر است؟ توزیع سربرگ کوپن ها چقدر است؟ بنابراین ما باید توطئه های دشمن را در نطفه خفه کنیم با عملیات و برنامه.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۸ ق.ظ

دیدگاه


+ نُه = 16