نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان رهبري:

دولت در موضوع فساد صندوق ذخیره فرهنگیان دنبال پاک کردن صورت مسئله است

دولت در موضوع فساد صندوق ذخیره فرهنگیان دنبال پاک کردن صورت مسئله است

گروه خبر:نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت در موضوع فساد صندوق ذخیره فرهنگیان به دنبال پاک کردن صورت مسئله است.
جواد مجتهد شبستری در گفت‌وگو با آراز آذربایجان، اظهار داشت: دولت درباره صندوق ذخیره فرهنگیان و تخلفات صورت گرفته در این زمینه به اقشار مختلف مردم پاسخگو نیست و بیشتر درصدد پاک کردن صورت مسئله است.
وی ضمن ابراز تأسف از تخلفات رخ داده در این زمینه و بر باد رفتن پس‌انداز قشر فرهنگی جامعه، با خطاب قرار دادن دست‌اندرکاران و متولیان امر بر لزوم پاسخگویی در این زمینه به اقشار مختلف مردم تأکید کرد و ادامه داد: مردم از دولت انتظار رسیدگی به موضوع دارند.
این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دولت به جای رسیدگی به این اتفاقات، بیشتر درصدد پاک کردن صورت مسئله است، یادآور شد: رئیس جمهور در طول آئین معرفی وزیر آموزش و پرورش باید برای التیام ناراحتی‌ ایجاد شده صحبت می‌کرد.
وی ادامه داد: به جای دلجویی و دستور قاطع برای رسیدگی به ابعاد این موضوع، رئیس جمهور عنوان کرده است که اختلاسی در کار نیست، بلکه یک بدهی بوده و عده‌ای وام دریافت کرده‌اند.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این سری اظهارات به هیچ عنوان قانع‌کننده نیست و بیشتر به پاک کردن صورت مسئله شبیه است، بیان داشت: قوه مجریه ضمن مسدود کردن مجاری چنین سوءاستفاده‌هایی باید به تخلفات رخ داده مبنی بر اختلاس حقوق نجومی یا هر عنوان دیگر رسیدگی کند.
مجتهد شبستری ضمن تقدیر از قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی برای ورود پیدا کردن به این موضوع، تبیین کرد: باید نهادهای بازرسی و نظارتی نسبت به این قبیل مباحث حساسیت لازم را داشته باشند و پیگیری‌های مورد نیاز تا زمان احقاق حقوق مظلوم صورت گیرد.
این مسئول با اشاره به اینکه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی باید این موضوع را مورد توجه قرار دهد، ادامه داد: منشأ این قبیل فسادهای مالی به معنای واقعی کلمه باید از جامعه زدوده شود، چراکه به منزله یک لکه ننگ در دامن جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۶:۰۰ ق.ظ

دیدگاه


+ 3 = دوازده