نمايند مردم خوي در مجلس:

دولت در مورد واریز بسته حمایتی خلف وعده کرده است

دولت در مورد واریز بسته حمایتی خلف وعده کرده است

گروه خبر:عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه پیشنهاد تلفیقی نقدی و غیر نقدی بسته حمایتی مطرح است گفت: اگر تا امروز بسته حمایتی واریز نشده ، در واقع دولت خلف وعده کرده است.
به گزارش آرازآذربایجان ، سیدتقی کبیری ، با اشاره به بسته حمایتی دولت برای جبران گرانی ها، اظهار داشت: اطلاع جدیدی از پرداخت بسته حمایتی نداریم اما قرار بود در آبان ماه مرحله اول بسته حمایتی پرداخت شود و انتظار میرفت این کار صورت گیرد.عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:براساس آنچه دولت اعلام کرده بود قرار است درسه مرحله ۲۰۰ تومان واریز شود، اما مشخص نیست این مبلغ نقدی است یا به ازای آن کالای اساسی داده می_شود با این حال اگر تا امروز بسته حمایتی واریز نشده ، در واقع دولت خلف وعده کرده است.
نمایند مردم خوی و چایپاره در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس به موضوع تامین کالاهای اساسی ورود کرده بود اما دولت اعلام کرده بود که بسته حمایتی در نظر دارد از این روی نمایندگان طرح را از دستور خارج کرده اند، با این حساب اگر دولت در پرداخت بسته حمایتی تاخیر داده باشد خلف وعده است.
کبیری ، با اشاره به پرداخت نقدی بسته حمایتی، بیان داشت: زمانی که موضوع بسته حمایتی دولت در مجلس بررسی شد، نمایندگان در قالب رای گیری با پرداخت نقدی مخالفت نکردند بلکه پیشنهاداتی در زمینه پرداخت نقدی، غیر نقدی یا هر دو روش مطرح شد.
وی گفت: پرداخت نقدی بسته حمایتی باعث افزایش نقدینگی در کشور می شود که این امر در حال حاضر آفت اقتصاد کشور است با این حال دولت در این زمینه تصمیم گیر است.عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: پیشنهاد تلفیقی نقدی و غیر نقدی بسته حمایتی نیز مطرح است، اما هنوز مشخص نیست دولت در نظر دراد این ۲۰۰ هزارتومان را به چه نحوی پرداخت می کند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱:۵۲ ب.ظ

دیدگاه


3 − = دو