نماينده مردم اروميه در مجلس:

دولت در سفر به استان اعتبارات راه‌آهن ارومیه را تزریق کند

دولت در سفر به استان اعتبارات راه‌آهن ارومیه را تزریق کند

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مطالبه مردم ارومیه و استان، رئیس جمهور باید در سفر استانی خود به آذربایجان‌غربی اعتبارات مربوط به راه‌آهن ارومیه را تزریق کند تا این پروژه هر چه زودتر به پایان برسد.
عابد فتاحی با اشاره به اولویت‌ها و نیازهای استانی که باید مدنظر رئیس جمهور و هیئت دولت قرار گیرد اظهار داشت: با توجه به مطالبه مردم ارومیه و استان، رئیس جمهور باید در سفر استانی خود به آذربایجان‌غربی اعتبارات مربوط به راه‌آهن ارومیه را تزریق کند تا این پروژه به پایان برسد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر آن پایان‌بخشی به پروژه اتوبان ارومیه-تبریز-زنجان-تهران، فعال کردن ستاد احیای دریاچه ارومیه و ضمانت خرید محصولات کشاورزان با توجه به کشاورزی بودن این استان از اولویت‌های اساسی برای مردم استان است که رئیس جمهور باید در سفر استانی خود آن را مدنظر قرار دهد.
وی با تاکید بر اصلاح محیط‌های اداری با توجه به فسادهای موجود در آن تصریح کرد: متاسفانه در ادارات با ارباب رجوع همانند مجرم رفتار شده و با وجود اینکه آنان باید خدمتگزاران مردم باشند اما اخلاق کارمندی را رعایت نمی‌کنند.
فتاحی با اشاره به اینکه هیئت دولت و به ویژه وزارت بهداشت و درمان نیز باید نسبت به ترمیم و باسازی بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه اهتمام جدی داشته باشد بیان کرد: هم‌اکنون مردم از تمامی شهرستان‌های استان به این بیمارستان مراجعه کرده و روزها در بخش اورژانس آن بستری می‌شوند بنابراین باید فکری اساسی برای توسعه آن نیز داشته باشد.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از تسنیم ، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه آذربایجان‌غربی نیازمند بیمارستان‌های استاندارد است افزود: علاوه بر آن باید دهکده سلامت نیز در این استان ایجاد شود.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۸:۲۰ ق.ظ

دیدگاه


شش − = 0