نماينده مردم خوي در مجلس:

دولت درد دستفروشان را با فرصت های اشتغال پایدارچاره کند

دولت درد دستفروشان را با فرصت های اشتغال پایدارچاره کند

گروه خبر: نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه دستفروشان به ناچاری تن به دست فروشی می‌دهند،گفت: ورود شهرداری به ساماندهی دستفروشان در مکان‌های عمومی الزامی است تا دادو ستد در این مسیر کنترل شده باشد.
به گزارش آرازآذربایجان ، تقی کبیری درباره وضعیت شیوع دستفروشی در کلان شهرها ،گفت:ورود دولت برای ریشه کن شدن، معضل دستفروشی در ساختار اشتغال کشور الزامی است بنابراین ضروری است که دولت طرح هایی را در حوزه اشتغال تبیین کند که معضل دستفروشی تبدیل به فرصت های اشتغال پایدار در کشور شود.
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها جمع آوری دستفروشان توسط دولت راهکار درمان بیکاری نیست تصریح کرد: بطور واقع بینانه، بسیاری از دستفروشان از روی ناچاری دست به اشتغال کاذب می‌ زنند بنابراین تنها جمع آوری دستفروشان نمی تواند راهگشایی مناسب برای رفع معضل دستفروشی و کاهش نرخ بیکاری در کشور تلقی شود.
وی ادامه داد: زدودن غبار دستفروشی از بطن اقتصاد نیازمند توسعه فرصت های اشتغال پایدار است و این در حالی است که دستفروشان به هیچ وجه ممکن راضی به دستفروشی نیستند زیرا دستفروشان همواره نگران خرابی اجناس و کالا هایشان هستند.
عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس با بیان اینکه دستفروشان به ناچاری تن به دست فروشی می دهند یادآورشد: شهرداری در سال ۹۸ در مکان‌های عمومی دستفروشان را ساماندهی کنند.
Arazazarbaijankhabarname@gmail.com

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۹ ق.ظ

دیدگاه


هفت + = 10