- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

دولت حساسیت لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها را ندارد

Posted By admin On شهریور ۲۴, ۱۳۹۴ @ ۵:۰۱ ق.ظ In سیاسی,ماکو | No Comments

گروه خبر:عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اگر دولت برخی قیمت ها را کنترل نکند تولیدکنندگان دچار ورشکستگی شدید می شوند،گفت: به نظر می آید که دولت حساسیت لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت ها را ندارد.
محمد علی‌پور درگفت وگو با خانه ملت درخصوص اظهارنظر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی که نباید افزایش قیمت و تعدیل قیمت خارج از توان و تحمل مردم باشد، گفت: شعار دولت یازدهم این بود تا جلوی افزایش قیمت‌ها را بگیرد ولی علاوه براینکه رکود شدید اقتصادی داریم ، با افزایش تدریجی قیمت ها هم روبروهستیم. نماینده مردم ماکو و چالدران درمجلس شورای اسلامی دراین رابطه ادامه داد: به نظرمی‌آید که دولت حساسیت لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها را ندارد.
این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: درسال جاری شاهد افزایش دستمزدها تا ۱۴ درصد بودیم و پیش بینی می شد تا نرخ کالاها هم تدریجا افزایش یابد،ولی برخی ازاقلام مصرفی همچون شیر و لبنیات باید بیشتر کنترل شوند و شاهد نوسانات متعدد نرخ گذاری نشوند.
این عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت به ناچارباید با قیمت‌های برخی اقلام مصرفی کنار بیاید،تاکید کرد: دولت اگر برخی قیمت‌ها را کنترل نکند تولیدکنندگان دچار ورشکستگی شدید می شوند.
محمدباقر نوبخت درحاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های تعاون در جمع خبرنگاران، براستفاده از ظرفیت‌های بخش تعاون برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه در دوران پس از تحریم تأکید کرد و گفت: واقعی کردن قیمت همراه با افزایش قیمت است که البته نباید افزایش قیمت و تعدیل قیمت خارج از توان و تحمل مردم باشد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%af%d9%88%d9%84%d8%aa-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%b3%d9%8a%d8%aa-%d9%84%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%8a-%d8%ac%d9%84%d9%88%da%af%d9%8a%d8%b1%d9%8a-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d9%8a/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.