- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

دولت به حل مشکلات معیشتی بازنشستگان اقدام کند

Posted By admin On خرداد ۳۱, ۱۴۰۱ @ ۹:۱۴ ق.ظ In اخبار ویژه,سیاسی,پیرانشهر | No Comments

گروه خبر: عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی با اشاره به موضوع معیشت بازنشستگان که امروز به شدت در تنگنا قرار گرفته گفت: انتظار می رود در دوران بازنشستگی، معیشت و درمان فرد بازنشسته تأمین شود، پس چرا اینگونه نیست؟ دولت مردمی با رعایت شأن و منزلت بازنشستگان به حل مشکلات معیشتی و تأمین حقوق آنها اقدام کند.
به گزارش آرازآذربایجان،نماینده مردم پیرانشهر و سردشت با بیان اینکه متأسفانه بدنه اداری کشور کم تحرک بوده و نیاز به بازنگری جدی دارد تا بتواند همسو و همگام با رئیس جمهور، اهداف دولت مردمی را پیش ببرد، اظهار داشت: امروز در سیستم اداری کشور، تعهد، کار جهادی و شبانه روزی کمرنگ شده و فقدان مدیریت صحیح، هزینه های هنگفتی را به مردم تحمیل کرده از این رو بیش از هر زمان دیگری نیاز به تزریق امید و خلاقیت به بدنه اداری کشور داریم که این امر جز با تغییرات اساسی در ساختار و سازمان دهی مجدد نیروهای اداری و شفافیت تمام امور ممکن نیست از این رو مسئولان اداری کشور باید یاد بگیرند اگر نمی توانند در مسئولیتی اثربخش باشند خودشان مسئولیت را زمین گذاشته و بروند.وی در ادامه خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: کشور در دو حوزه اشتغال و مسکن با مشکلات عدیده ای دست به گریبان است و مردم از بیکاری می نالند. دولت نیز برنامه ای جامع و فراگیر برای رونق اشتغال ارائه نکرده لذا دولت باید بداند در شرایط فعلی هیچ خدمتی ارزشمندتر و ماندگارتر از اشتغال آفرینی نیست.
حسین پور در ادامه با انتقاد از افزایش نرخ مسکن و اجاره بها، که بسیاری از مردم و مستأجران را با چالش های فراوانی روبرو کرده، یادآور شد: بازار مسکن تعادل نداشته و رشد نقدینگی و تورم موجود در کنار خلاء نظارتی متولیان امر باعث شده ترمز افزایش قیمت ها در این حوزه بریده شود و کمر اجاره نشینان زیر بار اجاره مسکن خم شده و سهم هزینه مسکن در سبد هزینه خانوار به سطوح بی سابقه ای رسیده که دلسوزان کشور باید هرچه سریع تر در این حوزه چاره اندیشی کنند.عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی با اشاره به موضوع معیشت بازنشستگان که امروز به شدت در تنگنا قرار گرفته، عنوان کرد: انتظار می رود در دوران بازنشستگی، معیشت و درمان فرد بازنشسته تأمین شود، پس چرا اینگونه نیست؟ دولت مردمی با رعایت شأن و منزلت بازنشستگان به حل مشکلات معیشتی و تأمین حقوق آنها اقدام کند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%af%d9%88%d9%84%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%d8%ad%d9%84-%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%b9%d9%8a%d8%b4%d8%aa%d9%8a-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%b4%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%82/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.