- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

دولت با کنترل بازار مانع بدبین شدن مردم به نظام شود

Posted By admin On تیر ۲۱, ۱۳۹۷ @ ۱۲:۱۰ ب.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید اقلام ضروری مورد نیاز مردم را با نازلترین قیمت در اختیار مردم قراردهد گفت : دولت با کنترل بازار مانع بدبین شدن مردم به نظام شود .
به گزارش آرازآذربایجان ، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید اقلام ضروری مورد نیاز مردم را با نازلترین قیمت در اختیار مردم قراردهد بر لزوم تشدید بازرسی ها از بازار فروش اقلام ضروری مردم در ایام حاضر تاکید کرد و افزود: تاکنون هیچ ثبت سفارشی با ارز ۴۲۰۰ تومانی برای برنج، شکر و بسیاری از اقلام مورد نیاز مردم صورت نگرفته است و لذا افزایش قیمت ها در این موارد غیرقابل توجیه است و باید برخوردهای لازم با خاطیان صورت گیرد تا مانع از بدبین شدن مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی شوند.
نادر قاضی پور با انتقاد از برخوردهای سلیقه ای قضات در مواجهه با مجرمین بر لزوم اجرایی شدن کامل آیین نامه قانون مجازات های جایگزین حبس تاکید و خاطرنشان کرد: همه زندانیان لزوما مجرمین جنایی و مفسدین اقتصادی نیستند و بسیاری از زندانیان بخاطر جرائم جزئی و از بد حادثه در زندان به سر می برند این در حالی است که زندان باید به عنوان آخرین اهرم تنبیه اینگونه افراد باشد نه اولین آن. وی با اشاره به اینکه حدود ۵۰ هزار نفر در شهرستان ارومیه از تحصیل بازمانده اند خاطرنشان کرد: سرمنشا بسیاری از مشکلات اجتماعی و بزهکاری ها بیسوادی است و لذا همه دستگاه های اجرایی استان در کاهش نرخ بیسوادی و حل مشکلات آموزش و پرورش در کنار این وزارت خانه باشند. قاضی پور در ادامه بر لزوم توجه به پیوست های فرهنگی در امورات همه دستگاه های قوای سه گانه تصریح کرد: همه دستگاه های قوای سه گانه باید در مناسبات، اقدامات، قانون گذاری های خود به پیوست های فرهنگی توجه ویژه داشته باشند امری که در جامعه کنونی ما مغفول مانده است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%af%d9%88%d9%84%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%da%a9%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%84-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%b9-%d8%a8%d8%af%d8%a8%d9%8a%d9%86-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d9%85%d8%b1%d8%af%d9%85/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.