نماينده مردم مياندوآب در مجلس شوراي اسلامي:

دولت باید نگاه ویژه ای به محرومیت های آذربایجان غربی داشته باشد

دولت باید نگاه ویژه ای به محرومیت های آذربایجان غربی  داشته باشد

گروه خبر:نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم هم افزایی برای رسیدن به اهداف اشتغال در کشور گفت: دولت باید نگاه ویژه ای به استان‌های محرومی نظیر آذربایجان غربی داشته باشد.
به گزارش آراز آذربایجان،مهدی عیسی زاده در جلسه کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری آذربایجان غربی اظهار کرد: آذربایجان غربی عقب افتادگی‌های تاریخی دارد که باید با توجه ویژه در حوزه‌های اعتباری و تسهیلاتی، این عقب افتادگی را روز به روز کمتر کرد.
وی با قدردانی از اقدامات بسیار خوب استاندار آذربایجان‌غربی در راستای اجرای طرح‌های متعدد و کمک به بخش تولید گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی هم در این خصوص با اهتمام بیشتری تلاش کنند تا روند توسعه استان با شتاب بیشتری تداوم یابد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی هم در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت تحقق اشتغال پیش بینی شده در استان اظهار کرد: امسال مقرر شده که ۵۱ هزار و ۳۱۰ شغل در استان ایجاد شود که از این میزان، ۳۲ هزار و ۱۲۰ مورد محقق شده است.
علی دهقانی اضافه کرد: البته در حوزه ثبت اشتغال ایجادی در استان باید تلاش بیشتری صورت گیرد چراکه در این خصوص در رتبه بیست و نهم کشوری قرار داریم.
وی ادامه داد: در حوزه مشاغل خانگی هم سهم استان پرداخت ۸۸ میلیارد تومان در سال جاری است که از این میزان، ۴۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از سوی بانک‌ها پرداخت شده است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۸:۲۱ ق.ظ

دیدگاه


3 × = دوازده