نماينده مردم خوي در مجلس :

دولت باید فورا کمیته ویژه تسریع در روند سرمایه گذاری تشکیل دهد

دولت باید فورا کمیته ویژه تسریع در روند سرمایه گذاری تشکیل دهد

گروه خبر:عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید کمیته ویژه ای به منظور تسریع در روند سرمایه گذاری در کشور تشکیل دهد؛ بدین طریق هم سرمایه گذار تکلیف خود را می داند و هم فرصت های سرمایه گذاری از دست نمی_رود.
به گزارش آرازآذربایجان ، سید تقی کبیری اشاره کرد: علیرغم وجود ظرفیت های مناسب در کشور برای جذب سرمایه گذاری، اما مشکلات متعدد از جمله بروکراسی های اداری و تحریم ها باعث شده آنچنان که باید و شاید در این زمینه موفق نباشیم.
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه دولت باید کار جهادی در این زمینه انجام دهد، افزود: دولت باید کمیته ویژه ای به منظور تسریع در روند سرمایه گذاری در کشور تشکیل دهد؛ بدین طریق هم سرمایه گذار تکلیف خود را برای سرمایه گذاری می داند و هم فرصت های سرمایه گذاری از دست نمی رود.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: گاهی یک کارشناس اداره ممکن است مشکلات عدیده ای را برای سرمایه گذار ایجاد کند به حدی که کار تا مرحله توقف پیش برود. اما اگر کمیته ویژه بررسی درخواست های سرمایه گذاری توسط دولت تشکیل شود، در ابتدا موضوع پذیرش یا عدم پذیرش درخواست مطرح می شود و در مرحله بعد کسانی که چوب لای چرخ سرمایه_گذار می گذارند، شناسایی شده و با آنها برخورد می شود.
کبیری ادامه داد: باید به گونه ای رفتار شود که کسانی که با علاقه وارد حوزه سرمایه گذاری در کشور می شوند با بروز مشکلات اداری، دچار تردید و بی انگیزگی نشوند؛ چراکه ما در عرصه_های صنعتی، معدنی و کشاورزی به سرمایه گذاری نیاز داریم؛ ولی متاسفانه آن طور که باید و شاید از ظرفیت های موجود بهره_برداری نکرده_ایم./

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۳ ق.ظ

دیدگاه


2 × = ده