نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان :

دولت باید با اقدامی عاجل تورم کالاهای اساسی را مهار کند

دولت باید با اقدامی عاجل تورم کالاهای اساسی را مهار کند

گروه خبر: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید برنامه‌های ضربتی و زودبازده برای رونق تولید و رفع مشکلات اقتصادی مردم در کشور اجرا شود.
به گزارش آرازآذربایجان ، حجت الاسلام عسگر دیرباز ، اظهار کرد: دولت علاوه بر اینکه برای اجرای برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت رونق تولید اهتمام می‌ورزد باید گام‌هایی زودبازده، سریع و ضربتی نیز بردارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر اقشار مختلف مردم با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند، ادامه داد: در محافل و نشست‌های مختلفی که با آحاد جامعه برگزار می‌شود، دائم این سوال را می‌کنند که سرانجام این تورم افسارگسیخته چه موقع متوقف می‌شود.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری نخستین گام برای تحقق یافتن شعار سال را همراه کردن مردم دانست و گفت: زمانی آحاد مردم با مسوولان همراهی و همکاری می‌کنند که آنها نیز برای رفع مشکلات گام‌هایی بردارند.
دیرباز با بیان اینکه کاهش درآمدهای نفتی دولت یکی از علل بروز وضعیت کنونی به شمار می‌رود، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب بارها بر این موضوع تاکید داشتند که به درآمد ناشی از نفت اکتفا نشود ولی متاسفانه این موضوع مورد غفلت قرار می‌گرفت.
وی وجود ضعف‌های مدیریتی همچنین سوءمدیریت در زمینه‌های مختلف را از جمله علل کاهش درآمد دولت عنوان کرد و بیان داشت: در چنین شرایطی فشار بیشتری بر آحاد مردم وارد می‌شود، پس به واسطه رونق تولید و بهره‌برداری از ظرفیت‌‌های موجود می‌توان برای رفع کاستی‌های دولت و ملت به صورت توام گام برداشت.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت برای مهار تورم زنجیره‌ای که همه کالاهای اساسی زندگی مردم را دربرگرفته است به صورت جدی تلاش کند، تا به این واسطه فرد تولیدکننده و فعالان بخش خصوصی انگیزه‌ای بیشتر برای فعالیت داشته باشند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۴ ق.ظ

دیدگاه


8 − = شش