نماينده مردم اروميه در مجلس:

دولت بازهم از نخبگان آذربایجان غفلت کرد

دولت بازهم از نخبگان آذربایجان غفلت کرد

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بازهم از انتخاب وزرای آذربایجان غفلت کرده است و از ۱۷ وزیر هیچکدام از دو استان آذربایجان غربی و شرقی نیستند.
نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ارومیه با اشاره به وزرای انتخاب شده دولت دوازدهم اذعان داشت: از ۹ استان کشور ۱۷ وزیر انتخاب و به مجلس معرفی شده‌‌اند.وی ادامه داد: از این ۱۷ وزیر، ۶ نفر از تهران، ۲ نفر از خراسان رضوی، ۱ نفر از خراسان شمالی، ۲ نفر از فارس، ۲ نفر از اصفهان، ۱ نفر از کرمانشاه، ۱ نفر از یزد ، ۱ نفر از خوزستان و ۱ نفر از زنجان انتخاب شده‌‌اند.
قاضی پور بیان داشت: دو وزیر انتخاب شده از خراسان شمالی و کرمانشاه از کردهای کشورمان هستند.
این نماینده مجلس با انتقاد از عدم توجه دولت به نخبه‌‌های آذربایجان غربی و شرقی اظهار کرد: دولت بازهم هیچ سهمی به استان‌‌های آذربایجان شرقی و غربی نداده است و این موضوع باعث غفلت از نخبه‌‌های آذربایجان می‌‌شود؛ آیا باز هم می‌‌خواهند از آذربایجانِ ایران اسلامی غفلت کنند؟
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از راه دانا؛ وی در پایان افزود: عدم توجه دولت به استان‌‌های آذربایجان غربی و شرقی و عدم استفاده از نخبه‌‌های این استان‌‌ها در بدنه دولت و در سطح وزرا نشان از بی‌‌توجهی آنها دارد که ما پیگیری‌‌های لازم در رابطه با وزارت علوم انجام خواهیم داد تا از ترک‌‌های این دو استان باشد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۵:۵۱ ق.ظ

دیدگاه


سه × = 3