- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

دولت از همه ظرفیت‌ها برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استفاده می‌کند

Posted By admin On بهمن ۶, ۱۴۰۱ @ ۱۲:۰۷ ب.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

آرازآذربایجان،استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت از تمام ظرفیت‌های قانونی و منابع مالی مختلف برای تکمیل پروژه ها در راستای ارائه خدمات بیشتر به مردم استفاده خواهد کرد.
محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه در جمع شهروندان شهر کشاورز از توابع شاهین دژ افزود: هفته دولت امسال میزان اختصاص اعتبارات عمرانی با رشد ۳۷ برابری نسبت به هفته دولت سال گذشته به بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال رسید که نشان از عزم دولت در تکمیل پروژه های عمرانی دارد.
وی با اشاره به فشار ظالمانه استکبار جهانی علیه مردم ایران، اضافه کرد: قدرت و صلابت جمهوری اسلامی در منطقه موجب شده دشمنان ما از همه توطئه‌ها برای تضعیف نظام استفاده کنند که تاکنون با حمایت مردم این توطئه ها نقش برآب شده است.
استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: امروز اقتدار نظام به جایی رسیده که سنگرهای دفاعی ما به کیلومترها خارج از کشور گسترش یافته و تحمل این صلابت برای دشمنان آزاردهنده است.
معتمدیان با اشاره سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی گفت: دستاورد این سفر بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات بوده که از این میزان ۳۰ هزار میلیارد در بخش اقتصادی و ۲۰ هزار میلیارد هم مربوط به پروژه های عمرانی است.
وی با بیان اینکه سفرهای شهرستانی نیز در جهت شناسایی ظرفیت و پتانسیل مناطق مختلف استان صورت می گیرد، گفت: با حضور میدانی و کار کارشناسی تلاش می کنیم شاخص های توسعه یافتگی را در سطح استان ارتقا دهیم.
استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: پروژه های عمرانی و خدماتی در دست اجرا باید با مشورت و در راستای مطالبه مردمی باشد تا مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و رضایت آنان را جلب کند.
معتمدیان بیان کرد: آذربایجان غربی استانی با ثروت و منابعی قابل توجه است که اگر به زیرساخت های آن توجه لازم انجام شود، عقب ماندگی آن جبران خواهد شد.
محمدصادق معتمدیان صبح روز پنجشنبه در بیست و دومین و آخرین سفر شهرستانی خود در سفر به شاهین دژ با حضور در مزار شهدای شهرستان با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.
استاندار آذربایجان غربی و هیات همراه در بدو ورود به شاهین دژ مورد استقبال نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی و معتمدان این شهرستان قرار گرفت.
استاندار آذربایجان غربی قرار است در جریان سفر به شاهین دژ، با مردم بخش‌ها، شهرها و روستاهای این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرده و در راستای بررسی میدانی مشکلات از واحدهای تولیدی نیز بازدید کند.
در این سفر که اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز حضور دارند، ظرفیت و پتانسیل‌های شهرستان در حوزه های مختلف مورد بررسی و در زمینه رفع مشکلات مردم و راهکارهای شتاب بخشیدن به توسعه این شهرستان تصمیم گیری خواهد شد.
معاونین استاندار آذربایجان غربی و مدیران استانی و ستادی استانداری نیز در این سفر برنامه هایی چون بازدید از زیرساخت های عمرانی، بررسی وضعیت پروژه ها و واحدهای مشکل دار، نشست با دهیاران، دیدار چهره به چهره با مردم و برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را در دستور کار سفر خود به این شهرستان قرار خواهند داد.
شاهین دژ با ۹۸ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%af%d9%88%d9%84%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%85%d9%87-%d8%b8%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%aa%e2%80%8c%d9%87%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%da%a9%d9%85%db%8c%d9%84-%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.