دولت از ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی خصوصی حمایت می‌کند

دولت از ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی خصوصی  حمایت می‌کند

گروه خبر: استاندار آذربایجان غربی با اشاره به لزوم توجه به ظرفیت‌های بخش خصوصی در همه حوزه‌ها گفت: حمایت از ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی خصوصی توسط دولت سیزدهم برنامه‌ریزی شده و ما نیز با جدیت آن را دنبال می‌کنیم.
به گزارش آراز آذربایجان، محمدصادق معتمدیان در بازدید از ۲ واحد دانش بنیان در شهرک صنعتی فاز ۲ ارومیه افزود: این امر می‌تواند، توان اقتصادی و تولیدی بخش خصوصی را بیش از پیش بارور کرده و در توسعه بخش تولید و اشتغال که مدنظر مقام معظم رهبری است، بسیار موثر باشد.
وی اضافه کرد: در کنار توجه به توسعه بخش تولید، دانش بنیان کردن این بخش و توجه به واحدهای صنعتی با ظرفیت دانش بنیان نیز از جمله اقداماتی است که باید با اهتمام ویژه در آذربایجان غربی صورت گیرد.
استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: حمایت از واحدهای دانش بنیان باید در همه ابعاد و با همت همه بخش‌ها از جمله اقتصادی و نهادهای مسوول بخش صنعت صورت گیرد و کارگشایی نیازهای آنها نیز در دستور کار باشد.
معتمدیان تاکید کرد: استانداری آذربایجان غربی با توجه به نیاز استان در راستای توسعه بخش تولید، با همه توان وارد شده و مانع زدایی از این بخش را به طور جدی اجرایی کرده است.
در یکشنبه‌های تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین این هفته، استاندار آذربایجان غربی از شرکت اروم تجهیزگستر، تولیدکننده کیت‌ها و لوله‌های آزمایش و همین طور تجهیزات آزمایشگاهی و همچنین شرکت آتیه اروم طب کوشا، تولیدکننده ایمپلنت‌های دندانی بازدید کرد.هر ۲ شرکت، در حوزه دانش بنیان فعال بوده و تولیدات آنها به همه نقاط کشور ارسال می‌شود.
همچنین استاندار آذربایجان غربی از محل در نظر گرفته شده برای توسعه شهرک صنعتی فاز ۲ ارومیه بازدید کرد و در جریان مشکلات آن قرار گرفت.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۹:۴۲ ق.ظ

دیدگاه


هفت − 3 =