- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

دوران دفاع مقدس دوره فراموش نشدنی تاریخ انقلاب اسلامی است

Posted By admin On شهریور ۳۱, ۱۴۰۰ @ ۱۱:۴۳ ق.ظ In ارومیه,سیاسی | No Comments

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان_غربی و امام جمعه ارومیه با بزرگداشت رشادت_های رزمندگان اسلام در دوران پرافتخار دفاع مقدس گفت: هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع ملت ایران از نظام ، دوره فراموش نشدنی تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در دیدار با فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی آذربایجان غربی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، افزود: هشت سال دفاع مقدس در جبهه حق علیه باطل، یادآور بزرگی و شکوه ملت ایران و بزرگ مردانی است که جانانه در مقابل دشمن ایستادند و از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و عزت و افتخار آفریدند.
وی اضافه کرد: دفاع مقدس، دورانی است که اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان از همه داشته های خود گذشتند و در میدان های نبرد با دشمن بعثی و هم پیمانانشان از میهن اسلامی دفاع کردند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: در دوران کنونی اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره همه شهدای سرافراز دوران دفاع مقدس و مسیر پرافتخار دفاع از کیان اسلامی بسیار زیاد بوده و وظیفه همگان است.
حجت الاسلام قریشی بیان کرد: ما عزت و سربلندی، آرامش و اقتدار امروز کشورمان را مدیون رشادت های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.
وی گفت: باید قدر و منزلت ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی را بدانیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.در این آیین، سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدا و رییس کمیته نیروهای مسلح آذربایجان غربی به تشریح برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخت.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%a7%d8%b9-%d9%85%d9%82%d8%af%d8%b3-%d8%af%d9%88%d8%b1%d9%87-%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%85%d9%88%d8%b4-%d9%86%d8%b4%d8%af%d9%86%d9%8a-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d9%8a/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.