مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

دهه چهارم انقلاب اسلامی باید زمینه ساز اقتدار فرهنگی باشد

دهه چهارم انقلاب اسلامی باید زمینه ساز اقتدار فرهنگی باشد

اراز آذربایجان-مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: دهه چهارم انقلاب اسلامی باید زمینه ساز اقتدار فرهنگی نظام جمهوری اسلامی در دنیا باشد.
حجت الاسلام محمد داداش زاده صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کمیته هیئات مذهبی و تشکل های مردمی ستاد استانی دهه ی فجر افزود: ایام الله دهه فجر یادآور رخداد عظیمی است که باعث عزت و سربلندی کشور در سطح جهانی شده و مناسب ترین فرصت برای بازنگری و آگاهی بخشی ابعاد کیفی و حرکتی، زوایا و عوامل پیروزی و دستاوردهای انقلاب برای عموم مردم بویژه جوانان است.
وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران اسلامی در بخش های مختلف علمی، نظامی، سیاسی حرف اول را در منطقه و دنیا می زند اظهارداشت: دهه چهارم انقلاب اسلامی باید زمینه ساز اقتدار فرهنگی کشور در منطقه و دنیا باشد.
حجت الاسلام داداش زاده با اشاره به همزمانی دهه اول ایام فاطمیه با ایام الله دهه فجر خاطرنشان کرد: برنامه های گرامیداشت سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید به گونه ای برگزار شود که حرمت این ایام حفظ شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در ادامه استقلال، وحدت، یکپارچگی، محرومیت زدایی، عدالت محوری، را از ثمره های پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: برپایی آیین های دهه مبارک فجر با توجه به توطئه ها و تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است و باید هر سال با شکوه تر از سال های قبل برگزار شود.
وی ادامه داد: امروز به برکت رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و به پشتوانه مردم غیور و دلیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار در حال حرکت به سوی تعالی و پیشرفت است و پاسداشت و حرکت در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی ضروری است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تاکید کرد: برای صیانت از دستاوردهای نظام اسلامی باید با وفاق و اتحاد حرکت کنیم و اجازه ندهیم دشمن به صف عشق و ارادت ما ضربه ای وارد کرده و یا بخواهد آن را کمرنگ جلوه دهد.
مسئول شورای هیئات مذهبی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نیز در این نشست با تاکید بر ساماندهی بیش از پیش هیئات مذهبی در استان گفت: هیئت های مذهبی، مساجد و نهادهای دینی و فرهنگی نقش مهمی در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی داشتند در این راستا برنامه های دهه فجر نیز با حضور باشکوه مردم و این نهادها برگزار شود.
خیبر شریفی با اشاره به همزمانی ایام فاطمیه با دهه فجر عنوان کرد: تقارن این ایام محدودیت نیست؛ بلکه بستری مناسب‌تری برای ارائه پیام معنوی انقلاب اسلامی است در این راستا تلاش شود حرمت ایام فاطمیه در این روزها بیش از پیش حفظ شود.
رئیس انجمن بانوان فرهیخته آذربایجان غربی نیز در این نشست با بیان اینکه دهه چهارم انقلاب باید فرصتی برای هم افزایی نیروهای ولایی و انقلابی کشور باشد گفت: با توجه به حوادث اخیر در کشور نیازمند تقویت هم افزایی بین تمامی نیروهای انقلابی در کشور هستیم.
پورحیدر انقلاب اسلامی را مولد هیئت های مذهبی، مساجد دانست و افزود: مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر باید با حضور گسترده مردم و پررنگ کردن نقش مساجد، هیئت های دینی و مذهبی و روحانیون و علما برگزار شود.
منبع: مهر

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۸:۰۸ ق.ظ

دیدگاه


پنج − 4 =