استاندار:

دلیل بخش بزرگی از مشکلات آذربایجان غربی امورات غلط اداری است

گروه خبر:استاندار آذربایجان غربی بخش بزرگی از مشکلات استان را برخی امورات غلط اداری معرفی کرد و گفت: اقدامات دولت باید برای مردم ملموس باشد و ما در قبال رفع مشکلات مردم و توسعه استان مسئول هستیم.
به گزارش آراز آذربایجان، محمدصادق معتمدیان امروز در جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی آذربایجان غربی با تاکید بر برنامه ریزی بلندمدت جهت توسعه مبادی و پایانه های مرزی استان، افزود: با نیازسنجی کامل و فراهم سازی زیرساخت ها، معابر در مرزهای استان جهت رونق تجارت خرد مرزی بازگشایی می شود.
او با اعلام اینکه منافع بلندمدت کشور در توسعه مبادی و پایانه های مرزی مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: تجاری سازی مبادی مرزی از اولویت های استان بوده و در کنار تلاش برای رونق تردد از مرزها، ظرفیت تردد و تجارت مرزی نیز افزایش یابد.
استاندار آذربایجان غربی اهتمام جدی مدیران استانی جهت رفع موانع توسعه را نیز ضروری دانسته و افزود: مانع تراشی و فرصت سوزی برخی از دستگاهها در مسیر توسعه و فعال سازی مرزهای استان پذیرفتنی نیست.
معتمدیان همچنین با تاکید بر تسریع روند آماده سازی زیرساخت های توسعه مبادی مرزی و راههای مواصلاتی استان، تصریح کرد: مدیران با رفتاری انقلابی و مدیریت زمان در تامین زیرساخت ها و توسعه مرزهای استان، عزمی راسخ برای رفع مشکلات مردم داشته باشند

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۵۲ ق.ظ

دیدگاه


+ 5 = ده