- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

دلالان و محتکران مایحتاج مردم با برخورد جدی مواجه خواهند شد

Posted By admin On بهمن ۲۹, ۱۳۹۷ @ ۱۱:۴۴ ق.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

گروه خبر: دادستان عمومی و انقلاب ارومیه با بیان اینکه دلالان و محتکران مایحتاج مردم با برخورد جدی مواجه خواهند شد گفت: تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی با نظارت و بازرسی جدی بر بازار و برخورد با سودجویان به صورت جدی با دلالان و محتکران کالاهای مورد نیاز مردم به وِیژه کالاهای اساسی برخورد کند.
به گزارش آرازآذربایجان ، مصطفی حبیبی در جلسه کمیته نظارت بر کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم اظهار داشت: با تشکیل این کمیته در تمام شهرستانهای استان تلاش می‌شود با همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوط به تنظیم بازار با حمایت‌های قضایی نظارت شود.
وی افزود: برای نظارت دقیق بر بازار با هدف تامین نیازهای مردم، تخلفات گرانفروشی، احتکار، قیمت‌های مختلف در کالاهای یکسان به خصوص در حوزه کالاهای ضروری مردم رسیدگی خواهد شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ارومیه با اشاره به ضرورت نظارت و بازرسی جدی بر بازار و برخورد با سودجویان و متخلفان از تعزیرات حکومتی استان خواست در این زمینه به صورت جدی با دلالان و محتکران کالاهای مورد نیاز مردم به وِیژه کالاهای اساسی برخورد کند.وی با اشاره به تاکید دادستانی کل کشور برای کنترل و تنظیم بازار در حوزه کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری و ارسال دستورالعمل برای تشکیل کمیته ای استانی در این زمینه گفت: بر این اساس، دستگاه قضایی بر اساس تکلیف قانونی ورود مستقفیم و جدی در امر تنظیم و نظارت بر بازار کالاهای اساسی خواهد داشت.
حبیبی تاکید کرد: برخوردهای قضایی و قانونی نیز در صورت نیاز به صورت جدی انجام خواهد شد و تمام تلاش دستگاه قضایی و مجموعه‌های مسوول این است که برای شهروندان و مردم از حیث تامین کالاها و مایحتاج ضروری آرامش و امنیت روانی ایجاد شود.ضرورت تامین کالاهای اساسی مردم و نظارت بر توزیع این کالاها، برخورد با محتکران و گرانفروشان و همکاری بیشتر سازمان جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌های مربوط در تنظیم بازار برای قیمت‌گذاری گوشت مرغ گرم در کنار تولید کنندگان از مصوبات این جلسه بود.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%af%d9%84%d8%a7%d9%84%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d9%85%d8%ad%d8%aa%da%a9%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%a7%d9%8a%d8%ad%d8%aa%d8%a7%d8%ac-%d9%85%d8%b1%d8%af%d9%85-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%b1/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.