فرمانده سپاه شهدا آذربايجان غربي:

دفاع مقدس موجب عزت و افتخار اسلام شد

دفاع مقدس موجب عزت و افتخار اسلام شد

گروه خبر: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: هشت سال دفاع مقدس و پایداری ملت ایران موجب عزت و افتخار برای اسلام و قرآن مجید شد.
سردار عابدین خرم در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه شاهین دژ اظهار کرد: نبرد هشت ساله، نماد دفاع از ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی است و به عنوان الگویی تمام عیار برای همه مردم دنیا مطرح شده است.وی گفت: حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس وظیفه آحاد جامعه است و ترویج آن موجب عزت و بالندگی ایران اسلامی می‌شود.
سردار خرم ادامه داد: باید خدا را شکر کرد که نعمت درک ولایت و پاسداری از قرآن و اسلام و انقلاب و شهداء و آزادگان سرافراز، جانبازان و روحانیت معظم به ما ارزانی شد.
وی اضافه کرد: انقلاب ما به دلیل ماهیت استکبارستیزی که داشته است همواره در تیررس دشمنان بوده و سعی و تلاش دشمنان بر این بوده که این نظام را به زانو در آورند.فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: انقلاب ما دچار جنگ نابرابری شد که با هدایت‌های حضرت امام (ره) این جنگ هیچ تاثیری بر انقلاب ما نتوانست برجای گذارد به طوری که مردم با سربلندی از این فتنه و توطئه عبور کردند.وی افزود: زمانی که به دوران دفاع مقدس رجوع می‌کنیم می‌بینیم حضرت امام (ره) با پیام‌های خود حقانیت اسلام و قرآن را در کلامشان جاری ساختند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۴:۲۸ ق.ظ

دیدگاه


چهار + 7 =