مسئول نهاد رهبري در دانشگاه آزاد اسلامي آذربايجان غربي:

دشمن با بهره گیری از شبکه های اجتماعی درصدد تحریف اسلام است

دشمن با بهره گیری از شبکه های اجتماعی  درصدد تحریف اسلام است

گروه خبر:مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت توجه به شبکه های اجتماعی، گفت: استکبار جهانی با بهره مندی از شبکه های اجتماعی درصدد تحریف دین مبین اسلام است.
حجت الاسلام رضا میرزایی در آئین افتتاح هشتمین دوره از دوره های طرح ولایت با تاکید بر ضرورت تقویت اندیشه در بین نسل جوان، اظهار کرد: تجهیز جامعه به سلاح اندیشه بزرگترین جهادی است که می توان در مقابل استکبار جهانی داشت.وی با بیان اینکه دشمنان درصدد معرفی چهره های تقلبی دین هستند، افزود: داعش همان سیاستی است که استکبار جهانی برای اسلام ستیزی در جهان اجرا می کند.
وی با اشاره به برخی برنامه های دشمنان برای انحراف شیعه، گفت: هشدار مقام معظم رهبری مبنی بر طرح شیعه آمریکایی که از سوی دشمنان اسلام اجرا می شود، دلیلی روشن بر ضرورت روشنگری در این رابطه است.
حجت الاسلام میرزایی همچنین با اشاره به طرح ولایت که از سوی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه برگزار می شود، اظهار کرد: این طرح برکتی برای اقدام عملی به جهاد علمی است.
وی با تاکید بر تربیت نیروهای جوان انقلابی، گفت: فضای انقلابی حاکم بر دانشگاه ها باید تقویت شود.
هشتمین دوره از دوره های طرح ولایت به همت بسیج دانشجویی برگزار می شود.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل ازایرنا، دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی سه هزار و ۱۹ عضو هیات علمی دارد و بیش از ۱۷ هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند؛ طی سال جاری تعداد رشته های این دانشگاه در مقطع دکتری به ۲۱ رشته رسیده است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۴:۴۲ ق.ظ

دیدگاه


هفت + 3 =