نماينده مردم اروميه در مجلس:

دشمن اصلی ملت بی تدبیری های داخلی است

دشمن اصلی ملت بی تدبیری های داخلی است

گروه خبر: عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن اصلی ملت بی تدبیری های داخلی است گفت: دولت درد اصلی مردم که همان اشتغال و بیکاری و تورم و گرانی است را باید مدیریت کند.
به گزارش آرازآذربایجان ، نماینده مردم ارومیه در مجلس با تاکید بر اینکه جنگ اقتصادی در جامعه حاکم است، گفت: کاسبان ترس بدانند مذاکره و تبادل اقتصادی ایران با همسایگان خود خیلی مهم تر از مذاکره با اروپا و آمریکا بوده و باید سعی کنیم تا در بازارهای منطقه ای حضور موثری داشته و تولید داخلی خود را تقویت کنیم.
سید هادی بهادری با تاکید بر اینکه کاسبان ترس در صدد القای جنگ نظامی آمریکا علیه ایران بوده و منافع خود را از این طریق می جویند، اظهار داشت: در حال حاضر در منطقه و در دنیا ظرفیت جنگ برآورد نمی شود و هیچ فردی پیش بینی نمی کند که جنگ شود.
وی، افزود: اگر هم جنگی باشد در درجه اول به ضرر خود آمریکا بوده و منجر به نابودی اسرائیل و آمریکا می شود به همین دلیل به نظر نمی رسد شرایطی برای ایجاد جنگ چه به لحاظ داخلی، خارجی یا منطقه ای باشد، اما برخی به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود بوده و به دنبال حرکت ناو آمریکایی می گویند جنگ نظامی شد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ابراز کرد: جنگ امروز ما جنگ اقتصادی است، مسئولان ما باید آرایش جنگی اقتصادی بگیرند، ما هیچ نگرانی از بابت جنگ نظامی نداریم چراکه به لحاظ تجهیزات و نیروی نظامی دست پیش گرفته ایم و این موضوع را دشمنان ما به خوبی می دانند.
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در سالی که مزین بنام رونق تولید است شاهد تعطیلی کارخانه ها و اخراج کارگران خود هستیم، گفت: این مسئله اصلی ماست، دشمن اصلی ما نظامی نیست بلکه بی تدبیری های داخلی است که مدیران کشور گاهی شرایط را درست ارزیابی نکرده و موجب مشکل شده اند؛ دولت درد اصلی مردم که همان اشتغال و بیکاری و تورم و گرانی است را باید مدیریت کند.
وی، اذعان کرد: ترامپ فردی معامله گر بوده و نگرش اقتصادی دارد، او به دنبال تاثیر در موافقت نامه برجام بوده و خواهان این است که برجام را به نام خود تمام کند و اتفاقی مثبت را به نفع آمریکا رقم بزند، ولی ما باید هوشیار باشیم چرا که تضمینی وجود ندارد اگر ما با ترامپ به توافقی رسیدیم پس از او رئیس جمهور بعدی آمریکا زیر آن تعهد نزند چرا که اعتقاد به بدعهدی آمریکا داریم.
بهادری، با تاکید بر عملیات روانی ترامپ پیرامون جنگ نظامی علیه ایران، گفت: باید دقت کنیم و اینگونه نباشد که فکر کنیم حل تمامی مشکلات ما با توافق در برجام حاصل می شود؛ نباید تمام تخم مرغ های خود را در سبد برجام بگذاریم چرا که مذاکره و تبادل اقتصادی ایران با همسایگان خود خیلی مهمتر از مذاکره با اروپا و آمریکا بوده و باید سعی کنیم تا در بازارهای منطقه ای حضور موثری داشته و تولید داخلی خود را تقویت کنیم.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، افزود: نباید اجازه به دست گرفتن بازار داخلی خود را توسط خارجی ها بدهیم همچنان که در حال حاضر بسیاری از بازارهای داخلی را خارجیان به دست گرفته اند؛ قطعا این مسائل خیلی مهم تر از برجام است؛ برجام هم به عنوان ظرفیتی است که باید در اندازه خود به آن توجه شود و این گونه در جامعه القا نشود که برجام همه مشکلات کشور را حل می کند.
وی، تصریح کرد: برخی افراد فضای جامعه را ملتهب نشان می دهند و سعی بر این دارند که القای جنگ نظامی در کشور کنند، با توجه به اینکه برخی معاملات و خرید و فروش ها در شرایط ملتهب بازار بیشتر است و منافع زیادی دارد همچون بازار ارز، طلا و سکه و خودرو صاحبان این مشاغل منافع زیادی از این میان می برند، باید به حال این گونه افراد که منافع ملی خود را فدای منافع شخصی خود می کنند، تاسف خورد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۳ ق.ظ

دیدگاه


دو − = 1