- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

دشمنان به دنبال تحریف تاریخ جنگ هستند

Posted By admin On مهر ۱, ۱۳۹۹ @ ۱۱:۳۴ ق.ظ In اخبار ویژه,سیاسی | No Comments

آراز آذربایجان-نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: بنابه فرموده مقام معظم رهبری ملت ایران باید تاریخ هشت سال جنگ تحمیلی را ثبت کنند چرا که دشمنان به دنبال تحریف تاریخ جنگ هستند.
حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در جمع پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و مقاومت و آغاز بزرگداشت هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری ملت ایران باید تاریخ هشت سال جنگ تحمیلی را ثبت کنند چرا که اگر مردم این کار را انجام ندهند دشمنان تاریخ جنگ را تحریف می‌کنند، در این راستا مسئولان کشور باید از تاریخ جنگ مواظبت کرده و اتفاقات جنگ را به تصویر کشیده و استقامت مردم را در تاریخ ثبت کنند.
وی با بیان اینکه بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری پیام شهدا به ما، بشارت و امید به آینده است لذا در ادامه دادن راه شهدا، غم و غصه‌ای وجود نداشته و سراسر امید به آینده است پس با ادامه دادن راه شهدا زندگی مردم پر از امید به آینده و آرامش خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه مردم ایران تمامی این استقامت را مدیون انقلاب اسلامی و خون جوانان هستند، گفت: اگر به تاریخ قبل از انقلاب نگاه کنیم جدا شدن استان بحرین و دهکده فیروزه و قرار نفتی ایران و انگلیس که ۹۰ درصد از نفت را رضاخان ملعون به انگلیس داده بود و چند مورد دیگر اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک ایران تسلیم دشمن نشد.
امام جمعه ارومیه با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس ملت ایران با فدا کردن جان عزیزان خود به دنیا نشان دادند که در مقابل ظالمین جهان تسلیم نمی‌شوند، ادامه داد: در این مدت مردم ایران به دنیا ثابت کرد که ملت ایران ملتی مقاوم و سربلند است و در طول این مدت حتی یک وجب از خاک ایران به دشمن تسلیم نشد و این باعث افتخار و مدال زرینی برای مردم ایران است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهارکرد: مسئله دفاع از کیان کشور و مردم دستور دین اسلام است و مردم ایران و حضرت امام خمینی (ره) در طول هشت سال جنگ تحمیلی به دستور اسلام عمل کردند، امیرالمومنین می‌فرمایند جهاد لباس مخصوص تقوا و زره مخصوص الهی است که هر کس آن را بپوشد خداوند به او لباس عزت خواهد پوشاند اما هر کس از جهاد بترسد خداوند به او لباس ذلت خواهد پوشاند.
حجت الاسلام قریشی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا افزود: حفظ یاد و نام شهدای گرانقدر دفاع مقدس یکی از اصلی ترین رسالت‌های نظام اسلامی است که باید یاد این ایستادگی و سلحشوری‌ها را زنده نگه داریم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال مفاهیم با ارزش آن به نسل‌های آینده یکی از ضرورت‌های امروزه کشور است که مسئولین باید در این حوزه اهتمام ویژه ای داشته باشند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%af%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d9%86%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d8%aa%d8%ad%d8%b1%db%8c%d9%81-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d8%ac%d9%86%da%af-%d9%87%d8%b3%d8%aa%d9%86%d8%af/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.