دست‌فروشان ارومیه سامان‌دهی می‌شوند

دست‌فروشان ارومیه سامان‌دهی می‌شوند

گروه خبر: معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: دست فروشان ساماندهی می شوند.
مهرداد سلامتی گفت: کارگروهی برای جمع آوری و سامان‌دهی دست فروشان موجود در سطح شهر برای رفع معضل اجتماعی تشکیل شده است که در این میان ساماندهی دست فروشان شهر اولویت اصلی این کارگروه است.
سلامتی تصریح کرد: در همین راستا میوه فروشان دوره گرد و وانت بارها که عمدتا در بافت مرکزی شهر حضور دارند، جمع آوری خواهند شد و در مکان های مخصوص که توسط این سازمان مشخص شده، ساماندهی می شوند.وی در ادامه افزود: این اقدام باهدف تمرکززدایی و راحتی شهروندان در شهرک های اقماری شهر انجام می شود.سلامتی اظهار کرد: سد معبر در خیابان های اصلی شهر باعث ایجاد مشکلات ترافیکی و اشغال معابر و ناراحتی شهروندان شده است.معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه دغدغه شهرداری ساماندهی دست فروشان است تصریح کرد: طی مطالعات انجام شده برای ساماندهی دست فروشان سطح شهر هفته بازار های در ۷ نقطه شهر در آینده نزدیک برپا می شود.
وی با بیان اینکه وظیفه شهرداری جمع آوری، ساماندهی و رفع سد معبر است افزود: تلاش خود را در راستای ساماندهی هر چه بهتر دست فروشان سطح شهر انجام می دهیم.
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت_و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: با دست فروشان و میوه فروشان دوره گردی که سد معبر می کنند به طور جدیت برخورد خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۴:۵۳ ق.ظ

دیدگاه


8 × = سی دو