استاندار آذربایجان غربی:

دستگاههای اجرایی آذربایجان غربی مکلف به تکمیل زیرساخت های مناطق کمتر برخوردار هستند

دستگاههای اجرایی آذربایجان غربی مکلف به تکمیل زیرساخت های مناطق کمتر برخوردار هستند

آراز آذربایجان ، استاندار آذربایجان غربی گفت: مدیران دولتی و دستگاههای اجرایی استان مکلف به تکمیل زیرساخت های مناطق کمتر برخوردار و رفع مشکلات مردم و واحدهای تولیدی و صنعتی هستند.
محمدصادق معتمدیان امروز ۹ تیرماه در سیزدهمین سفر شهرستانی و در جمع عشایر دشتبیل و مردم روستای آغبلاغ شهرستان اشنویه با تاکید بر همفکری و هم اندیشی مسئولان استان جهت رفع مشکلات مردم، افزود: در سفرهای شهرستانی با حضور میدانی و در دیدار مستقیم با مردم، از نزدیک پیگیر تامین مطالبات بحق جامعه هستیم.
وی شناخت پتانسیل ها و توانمندی های سطح استان را یکی از اهداف سفرهای شهرستانی معرفی کرده و یادآور شد: با برنامه ریزی های انجام شده در سفرهای شهرستانی، تلاش می شود زمینه پیشرفت و آبادانی مناطق مستعد و مختلف استان فراهم شده و در نهایت شاهد رشد اقتصادی این مناطق باشیم.
استاندار آذربایجان غربی همچنین افزایش درآمد و اشتغال زایی را یکی دیگر از اهداف سفرهای شهرستانی اعلام کرده و افزود: در سفرهای شهرستانی و با حضور در روستاها و بررسی میدانی، مزیت های منطقه شناسایی شده و حمایت از کشاورزان و دامداران در دستور کار قرار می گیرد.
معتمدیان تکمیل پروژه های نیمه تمام را نیز از اولویت های سفرهای شهرستانی دانسته و خاطرنشان کرد: مدیران دولتی و دستگاههای اجرایی استان مکلف به تکمیل زیرساخت های مناطق کمتر برخوردار و رفع مشکلات مردم و واحدهای تولیدی و صنعتی هستند.
وی در ادامه با یادآوری عزم جدی دولت سیزدهم در خدمات رسانی به مردم و محرومیت زدایی، افزود: با توجه به نگاه ویژه دولت سیزدهم به مناطق کمتر برخوردار، در سفرهای شهرستانی تلاش می شود به توسعه و آبادانی مناطق محروم شتاب بیشتری داده شود.
استاندار آذربایجان غربی همچنین اقدامات جهادی و جهشی برای محرومیت زدایی در سطح استان را ضروری دانسته و تصریح کرد: تامین مطالبات روستاییان عزیز آذربایجان غربی در حوزه هایی چون تامین گاز، آب شرب، راه مناسب، مراکز بهداشتی و آموزشی، اینترنت و … باید به صورت جدی توسط دستگاههای متولی دنبال شود.
معتمدیان با تاکید بر تخصیص اعتبارات ویژه و استفاده از تمامی ظرفیت ها جهت رفع دغدغه های مناطق روستانشین استان، افزود: با رعایت عدالت در خدمات رسانی و تخصیص اعتبارات به مناطق مختلف استان، می توان شاهد توسعه متوازن آذربایجان غربی و جلب رضایت مردم بود.
وی با اشاره به احصاء و بررسی تمامی مشکلات مناطق شهری و روستایی در سفرهای شهرستانی، گفت: با زمان بندی و اولویت بندی اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی، روند توسعه و آبادانی مناطق مختلف آذربایجان غربی با همکاری دستگاههای دولتی، نهادهای مختلف و بخش خصوصی تسریع خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲:۳۵ ب.ظ

دیدگاه


سه × = 9