معاون پارلماني رييس جمهور در آذربايجان غربي:

دسترنج کشاورزان نباید به جیب دلالان برود

دسترنج کشاورزان نباید به جیب دلالان برود

گروه خبر: معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: سود زحمت کشاورزان در جیب خودشان برود و نصیب واسطه ها نشود، گفت : حذف دلالان از چرخه کشاورزی یک ضرورت است.
امیری در سومین جشنواره ملی گیلاس اشنویه با بیان اینکه برگزاری جشنواره های کشاورزی از ساحت های مختلف دارای اهمیت بوده و نشاط را به جامعه تزریق می کند افزود: برگزاری جشنواره گیلاس علاوه بر بعد اقتصادی و تقویت معاش و درآمد، موجب رونق گردشگری در اشنویه می شود.
امیری باابراز خرسندی از برگزاری جشنواره گیلاس در اشنویه اظهار کرد: مردم اشنویه در کنار تلاش برای کاشت و برداشت گیلاس، شکرانه نعمت را به واسطه چنین جشنی به جا می آورند و این یک اشتراک فرهنگی- اقتصادی است.
وی تصریح کرد: اشنویه فرهنگ و تاریخی کهن دارد و هر زمان ایران اسلامی به دفاع نیاز داشت، مردم این شهرستان دریغ نکرده اند.
وی تقویت تولید ملی و بخش خصوصی را از مولفه های تاثیرگذار اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: کسانی که در عرصه اقتصاد مقاومتی سرمایه گذاری می کنند، جهادگر اقتصادی هستند.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از ایسنا، معاون پارلمانی رئیس جمهور بر نقش دلالان و واسطه گران در افزایش قیمت محصولات کشاورزی اشاره کرد و بابی ان اینکه حذف دلالان از چرخه کشاورزی یک ضرورت است گفت: اینکه سود زحمت کشاورزان در جیب خودشان برود و نصیب واسطه ها نشود، یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۴ ق.ظ

دیدگاه


هفت − 6 =