- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

نقش آذربایجان‌غربی در پیشرفت والیبال کشور انکار ناپذیر است

Posted By admin On اسفند ۲۴, ۱۴۰۰ @ ۳:۱۵ ب.ظ In اخبار ویژه | No Comments

آرازآذربایجان،رییس فدراسیون والیبال گفت: نقش آذربایجان‌غربی در پیشرفت والیبال کشور انکار ناپذیر است و امیدواریم با حضور رییس جدید هیات، شاهد ایجاد شرایط مناسب تر برای این استان باشیم.
محمدرضا داورزنی افزود: دلیل تاخیر یک ساله انتخابات این هیات، شرایط خاص کرونایی و زمان بر شدن نام‌نویسی و تایید صلاحیت کاندیداها و اعتراض برخی از آنان به اعضای مجمع بود.
وی اضافه کرد: هدف فدراسیون والیبال ایجاد ثبات در هیات‌ها و فعال‌تر شدن آنها بوده و خوشحال هستیم مجمع امروز طبق آیین نامه جدید برگزار شد و انتظارداریم رییس جدید با استفاده از همه ظرفیت‌های والیبال استان، شرایط مناسبی برای این رشته ایجاد کند.
رییس فدراسیون والیبال اظهار کرد: انتظار ما از هیات، ایفای نقش پررنگ در موفقیت والیبال با استفاده از تربیت نیروی انسانی اعم از داور، مربی و کشف استعدادهاست و به عنوان بازوی اجرایی فدراسیون این نقش را در این استان پر اهمیت برای فدراسیون ایفا کند.
داورزنی گفت: یکی از مشکلات والیبال این استان وجود انشقاق و نبود وحدت بین پیشکسوتان و ارکان مختلف این رشته است که انتظار داریم رییس جدید هیات بتواند با ایجاد فضای همدلی فضای مناسبی برای والیبال این استان ایجاد کند و از ظرفیت نخبگان، پیشکسوتان و علاقمندان برای پیشرفت هیات بهره گیرد.
وی با اشاره به نقش انکارناپذیر والیبال آذربایجان‌غربی در والیبال ملی افزود: در صورتی که فضای و شرایط والیبال در این استان بهتر شود والیبال کشورمان نیز پیشرفت خواهدکرد.
وی اظهار کرد: در خصوص میزبانی مسابقات بین المللی، برنامه ما میزبانی ارومیه از جام باشگاه‌های آسیا و میزبانی اصفهان از رقابت‌های نوجوانان آسیا بود که به دلیل شرایط ارومیه و مشکلاتی که باشگاه شهرداری داشت، میزبانی به تهران داده شد ودر حال بررسی شرایط ارومیه و اصفهان برای میزبانی نوجوانان آسیا هستیم.
در مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان‌غربی، پیمان رضایی با کسب ۲۰ رای برای چهار سال رئیس مجمع انتخاب شد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%af%d8%a7%d9%88%d8%b1%d8%b2%d9%86%db%8c-%d9%86%d9%82%d8%b4-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86%e2%80%8c%d8%ba%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%b1%d9%81%d8%aa/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.