دانشجویان با دانش اندوزی و بصیرت افزایی برای مدیریت کشور آماده شوند

دانشجویان با دانش اندوزی و بصیرت افزایی برای مدیریت کشور آماده شوند

آرازآذربایجان-معاون ارتباطات بین الملل بیت مقام معظم رهبری گفت‌: امروز دنیا در برابر قدرت نظامی و سیاسی ایران اظهار عجز می کند.
حجت الاسلام قمی در دومین یادواره شهدای غواص استان که در سالن امام علی برگزار شد با اشاره به اینکه باوجود مشکلات اقتصادی،بیکاری در کشور دشمنان نظام نیز مشکلات فراوانی دارند افزود: امروز کشور ایران و نظام اسلامی با تلاش دانشمندان، ‌جوانان، نیروهای دفاعی به جایی رسیده است که دنیا در برابر توان سیاسی، نظامی، موشکی،گفتمانی آن اظهار عجز می کند.
وی خطاب به جوانان ا‌ظهار کرد: جوانان بدانید که آینده کشور از آن شماست لذا با درس خواندن ، تهذیب نفس و کسب بصیرت خود را برای مدیریت کشور و ایفای نقش مدیریت جهانی آماده کنید.
حجت الاسلام قمی بااشاره به اهمیت نقش دانشجویان در جامعه امروزی و اینکه دائما بدنبال رصد نیازهای جامعه هستند تصریح کرد: دانشجویان در طول تاریخ در عرصه های مختلف گاه در میدان جنگ،‌گاه در عرصه هسته ای و گاه در عرصه تولید مقالات علمی ایفای نقش کرده و در راستای استقلال و سربلندی کشور قدم برداشته است.
وی ادامه داد: امروز نیز دانشجویان باید بیدار و هوشیار باشند و در کنار روحانیت با تشکیل ٢ بال بصیرتی، کشور را به اوج برسانند.
**ترویج فرهنگ ایثار نیاز امروز جامعه است
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای قاضی طباطبایی آذربایجان غربی گفت: جامعه امروز نیاز به ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی دارد.
‌یعقوب پوراسد در دومین یادواره شهدای غواص استان که در سالن امام علی برگزار شد افزود: ملت ایران بخصوص آذربایجان غربی با تقدیم ١٢٠٠٠ شهید در ترویج فرهنگ شهادت پیشرو است و نیاز امروز جامعه ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی است که لازم است این فرهنگ در بین اقشار مختلف جامعه از مردم عادی تا مسئولین گسترش یابد.
وی با بیان اینکه بهترین نوع کار فرهنگی فعالیت در حوزه ایثار و شهادت است تصریح کرد: سال گذشته پیکر دو شهید گمنام در محوطه دانشگاه قاضی طباطبایی ارومیه تدفین شد که توفیق یافتیم امسال یادمان این دو شهید گمنام را احداث و افتتاح کنیم.
پوراسد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از اهداف برگزاری یادواره شهدای غواص عنوان کرد و گفت: اکنون زمان مدیریت جهادی است و جامعه بیش از گذشته به اتحاد و برادری نیاز دارد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۷ ب.ظ

دیدگاه


4 − دو =