امام جمعه مهاباد

داعش روبه نابودی و فروپاشی است

داعش روبه نابودی و فروپاشی است

گروه خبر: امام جمعه مهاباد گفت: گروهک تکفیری داعش توان مقابله بیشتر با نیروهای مردمی در عراق و سوریه را نداشته و در حال نابودی و فروپاشی است.
ماموستا ملاقادر سهرابی در خطبه های این هفته نماز جمعه مهاباد افزود: اعضای گروهک تکفیری داعش که در کشورهای عراق و سوریه به نام دین اسلام جنایت های ضد انسانی و ضد دینی انجام می دادند در حال نابودی و فروپاشی بوده و روز به روز ضعیف تر می شوند.
وی اضافه کرد: برخی افراد و جریان های سودجو و منفعت طلب برای حفظ منافع خود از این گروهک تندرو حمایت می کنند و قصد دارند که دین اسلام را در جهان خدشه دار کنند.
ماموستا سهرابی با اشاره به جنایت گروه های تندرو در پاکستان و کشتار مردم بی دفاع نیز گفت: جنایت اخیر طالبان پاکستان و کشتار بیش از ۱۶۰ دانش آموز در ماجرای گروگانگیری در یک مدرسه، دل هر انسان آزاده ای را به درد می اورد.
وی اضافه کرد: تمامی این گروه های تندرو با حمایت ها و پشتیبانی استکبار جهانی تشکیل شدند و پس از قدرت گرفتن به نام دین اسلام بر علیه انسانیت به جنایت و غارت مسلمانان می پردازند.امام جمعه مهاباد گفت: جامعه جهانی باید قدرت گرفتن گروهک های تندرو را به عنوان تهدیدی جدی برای بشریت بدانند و تمام توان و امکانات خود را برای از میان بردن اعضای این آنها بکار بگیرند.
ماموستا سهرابی از روشنفکران و سران کشورهای جهان خواست تا با جدیت بیشتری برای مقابله با گروهک های تندرو اقدام کنند و مردم سوریه و عراق را از آوارگی و بی خانمانی نجات دهند. مهاباد با ۲۱۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و ۱۲۰ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۶:۱۲ ق.ظ

دیدگاه


2 × هفت =