دادگستری از بانک‌های فعال در برنامه‌های اقتصادی حمایت می‌کند

دادگستری از بانک‌های فعال در برنامه‌های اقتصادی  حمایت می‌کند

گروه خبر: رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در حمایت از فعالیت‌های سالم اقتصادی و تولید، عملکرد بانک‌ها هم باید لحاظ شود و دستگاه قضایی در کنار بانک‌ها بوده و از آنها که در اقتصاد سالم منطقه نقش دارند، حمایت می کند.
به گزارش آراز آذربایجان، ناصر عتباتی در دیدار با مدیران عامل بانک‌های آذربایجان‌غربی افزود: بانک‌ها در بهبود مناسبات اجتماعی و کاستن از آسیب‌ها نقش موثری دارند.
وی اضافه کرد: بانک‌ها نقش مهمی در بهبود مناسبات اجتماعی و کاستن از آسیب ها دارند و اگر مورد حمایت قرار گرفته و به عنوان بنگاه مالی وارد عرصه تولید شوند، به طور قطع جهش تولید، اقتصاد مقاومتی و مانع زدایی ها اتفاق خواهد افتاد.
رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: منشاء بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری، در مسائل اقتصادی و مالی است.
رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی بیان کرد: اگر بانک‌ها در امر کار آفرینی و اشتغال و حرفه آموزی و تولید دخیل باشند در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری بسیار موثر و نتیجه بخش خواهد بود.سجاد قربان زاده دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های آذربایجان‌غربی در ابتدای این دیدار گفت: با تفاهم و همکاری با واحدهای تولیدی مشکل دار و حمایت‌های دستگاه قضایی استان گره از کار تولید در استان گشوده می‌شود و تعداد کثیری از واحدهای تولیدی به چرخه تولید بازمی‌گردند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۴:۰۳ ب.ظ

دیدگاه


هفت × = 21