خواهر برادرهای مجازی در شبکه های مجازی

خواهر برادرهای مجازی در شبکه های مجازی

گروه اجتماعی:حضوردرشبکه های اجتماعی در گذشته اگر شکلی مجازی داشت اما امروزه دامنه آن به واقعیت کشیده شده است و رواج استفاده از لفظ خواهر و برادر مجازی نقطه آغاز به انحراف و فساد کشید شدن در این شبکه_هاست. برادر و خواهر محترم در دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی اسرار زندگی و سفره دلتان را برای هر کسی پهن نکنید و فریب دوستی های مجازی را نخورید (خصوصا جنس مخالف) و بدانید محبتت سرمایه ای است که نباید صرف هر کسی بکنید متأسف می شوم وقتی می_شنوم چه بسیار دخترانی که به پای عشق مجازی سوخته و فریب محبت های بی هزینه افراد هوسران را خورده اند!! خواهشا از دنیای مجازی درست استفاده کنید.
با پیشرفت علم و تکنولوژی و ظهور شبکات اجتماعی افرادی که بیشتر وقت خود را جهت حضور در شبکه های مجازی چون تلگرام، واتس آپ و اینستاگرام و … می کنند و گاها بصورت شبانه روزی غرق در این شبکه ها هستند و از دنیای بیرونشان خبر ندارند افزایش یافته است.
علاه بر تمام معایب و مزایایی که گاها این شبکه ها دارند متأسفانه خبرها حاکی از افزایش پرونده هایی است که در دادگاه خانواده برای طلاق به جریان افتاده اند چرا که بسیاری از کسانی که معتاد به شبکه های اجتماعی هستند دارای روابط خانوادگی متزلزلی هستند و در برخی موارد زندگی شان به طلاق منجر می شود. تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر شخصیت افراد و نیز تاثیر این شبکات در ارتباط با جنس مخالف در فضای مجازی باعث شکسته شدن حریم ها و ازبین رفتن روابط میان محرم و نامحرم شده است.
آیا غیر از این است که شبکه های اجتماعی سردی احتمالی میان روابط زوجین را تشدید کرده و در رفع آن هم هیچگونه تلاشی ندارد؟ آیا غیر از این است که شبکه های اجتماعی وقت در کنار یکدیگر نشستن همسران را گرفته و آنها را معتاد به جدا نشستن و سرگرم غیر واقعیت شدن؛ می نماید؟این محیط نوپدید، به ابزاری برای حضور افراد هوسرانی تبدیل شده که به دنبال عشق های مجازی هستند که مدتی را با آنها خوش بگذرانند و غافل از اینکه در این میان چه بسیار زنان و دخترانی که اسیر هوس بازیهای افرادی هوس ران می شوند! و حضور در شبکه های اجتماعی در گذشته اگر شکلی مجازی داشت اما امروزه دامنه آن به واقعیت کشیده شده است و امروز دیگر افراد ابایی از معرفی شخصیت حقیقی و حقوقی خود در فضای مجازی ندارند.
یکی از حیله های مردان هوسران برای فریب زنانی که در گروه هستند ایسنت که بسیار متشخصانه با لفظ بسیار مودبانه گره کلام را باز می_کنند و پشت سر هم در مقابل هر کامنتی لفظ خواهر نثار طرف می کنند و کم کم لفظ برادر از طرف می شوند و اینجاست که با شروع روابط خواهر برادرهای مجازی بدبختی زن شروع می_شود و اگر چه ممکن است در ابتدا قصد لذت نامشروع و گناه در میان نباشد اما در بلند مدت، شکسته شدن قبح ارتباط با نامحرم را به ارمغان می آورد و همین نقطه آغاز انحراف و فساد است.
اصولا روابطی که در شبکات اجتماعی شکل می گیرند، بی اساس هستند و مبنای واقعی ندارند. بسیاری از افراد به همسر خود کلمات محبت آمیز نمی گویند ولی در فضای مجازی متشخصانه و محترمانه برخورد می کنند و کلمات محبت آمیز نثار ادلیست خود می کنند.
شکسته شدن قبح ارتباط با نامحرم مهمترین آسیب شبکه های اجتماعی است چرا که به مرور زمان، استفاده از شبکه های اجتماعی بر روی طرز فکر و روابط افراد تاثیر می گذارد و دچار تغییر می کند.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل ازتیار؛ خواهر برادر محترم فرهنگ از اقتصاد مهم تر است چون مانند هوایی است که تنفس می کنیم پس بهتر است قبا از استفاده از هر تکنولوژی فرهنگ استفاده صحیحی از آن تکنولوژی را فرا بگیریم.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۰۴ ق.ظ

دیدگاه


9 − سه =