- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

خشک شدن دریاچه ارومیه ریزگردها را به استان‌های مجاور سرازیر می‌کند

Posted By admin On شهریور ۱۲, ۱۳۹۲ @ ۸:۴۹ ق.ظ In دریاچه ارومیه,سیاسی | No Comments

گروه خبر: نماینده مردم سلماس در مجلس اظهار کرد: ضمن تشکر از دولت برای قرار دادن اولین اولویت خود در جلسات هیئت دولت برای ساماندهی وضع دریاچه ارومیه از وزیر نیرو می‌خواهم تا با به‌کارگیری روش‌های مناسب از خشک شدن دریاچه و سرازیر شدن ریزگردها به سمت سایر استان‌ها جلوگیری کند.
علی‌اکبر آقایی طی نطق میان دستور خود ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و همچنین سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) گفت: ۸ شهریور سال ۶۰ یادآور اخلاص مردم‌داری، تفکر ارزشی، ساده زیستی و تلاش بی وقفه خدمت به مردم از سوی دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر است که با خشم مدعیان دروغین حقوق بشر و حامیان تروریست کور دل در انفجار ساختمان نخست وزیری به لقاء الله پیوستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خلق حماسه سیاسی از سوی ملت ایران و برگزیده شدن حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور کشور خاطر نشان کرد:‌ امید است دولت تدبیر و امید بتواند به شعارهای خود جامه عمل پوشانده و با جاری کردن عدالت و اعتدال در جامعه که شعار مبنایی آن توفیق کشور را به سمت پیشرفت و تعالی سوق دهد و نمایندگان نیز برای رفع مشکلات کشور نظیر تورم و گرانی از همکاری با رئیس جمهور کوتاهی نخواهند کرد.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رونق در تولید تصریح کرد: رونق در تولید، رونق معیشت مردم را در کشور فراهم خواهد کرد و بهبود اقتصادی، فاصله نگرفتن مسئولان از مردم، ارتباط نزدیک مسئولان و نخبگان، کاهش شکاف بین فقیر و غنی، اقتدار و محبوبیت دولت تدبیر و امید را بیش از پیش بین ملت ایران به همراه خواهد داشت.
این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتفاقات اخیر سوریه و ماجراجویی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه سوریه و مطرح کردن دخالت نظامی به بهانه استفاده از سلاح‌های شیمیایی گفت: پیش از ارائه گزارش‌های بازرسان سازمان ملل متحد آمریکا با پیش داوری و انتساب این عمل به دولت سوریه در تدارک اعزام ناوهای جنگی این کشور است. البته این ادعای دروغین آمریکا برای تحقق اهداف شوم خود برای بار اول در طول تاریخ نبوده بلکه آمریکا مدعی است که هر زمان منافع خود را در یک کشور با بهانه ای دروغین جست وجو می‌کند و گویی هر رییس جمهور آمریکا سهمیه برای جنگ‌افروزی در جهان دارد.
وی ادامه داد: اتحاد آمریکا و انگلیس علیه سوریه اتفاق تازه‌ای نیست اما آمریکا باید دست از بهانه جویی و دخالت در خاک سایر کشورها بردارد چرا که تمامی این رفتارها ناقض حقوق بشر است و آمریکا که مدعی حقوق بشر و مبارزه با سلاح کشتار جمعی است خود نباید به دنبال جنگ‌افروزی و نقض حقوق بشر باشد و کشورهای مسلمان نیز باید حمایت از سوریه به عنوان برادر و هم دین خود را در سیاست‌های خود دنبال کنند و بدانند پیوستن به آمریکا و حمایت از اقدامات جنایت‌کارانه او هیچ منفعتی برای کشورها نخواهد داشت.
نماینده مردم سلماس در مجلس در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه گفت: ساماندهی بازارچه مرزی سلماس،‌ منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان سلماس که مصوبه سال ۸۵ دولت بوده، باید تسریع در آب‌رسانی به روستاهای استان آذربایجان غربی، تکمیل ورزشگاه ۵ هزار نفری سلماس از مهم‌ترین خواسته‌های مردم منطقه است و این منطقه با توجه به نیروی کارآمد انسانی و جوانان پرشور نیازمند توجه جدی مسئولان است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%ae%d8%b4%da%a9-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d8%af%d8%b1%d9%8a%d8%a7%da%86%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%8a%d9%87-%d8%b1%d9%8a%d8%b2%da%af%d8%b1%d8%af%d9%87%d8%a7-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d8%b3/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.