خرید و تجهیز ناوگان خدمات موتوری شهرداری ارومیه

خرید و تجهیز ناوگان خدمات موتوری شهرداری ارومیه

گروه خبر: شهردار ارومیه گفت: امسال خرید و تجهیز ناوگان خدمات موتوری شهرداری ارومیه با اعتباری بیش از ۳۲ میلیارد ریال انجام شده است.
محمد حضرت‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار آراز آذربایجان اظهار داشت: ۱۱ پارک محله‌ای به مساحت ۳۰ هکتار و به ارزش ۴۰۵ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در ارومیه افتتاح شد.
شهردار ارومیه بوستان المپیاد، بوستان گل میخک، بوستان معلم، بوستان نارون، بوستان اندیشه ۲، بوستان رز ۳ و… را از جمله ۱۱ پارک محله‌ای به افتتاح رسیده در ارومیه عنوان کرد.
حضرت‌پور ادامه داد: بوستان المپیاد به مساحت ۱۰ هزار و ۹۹۲ مترمربع و به ارزش ۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال احداث شده است.
وی ادامه داد: بوستان گل میخک به مساحت ۱۱ هزار و ۹۹۲ مترمربع و به ارزش ۷ میلیارد و ۲۵۵ هزار و ۱۶۰ هزار ریال در ارومیه احداث شده است.
وی با بیان اینکه بوستان نارون به مساحت ۱۴ هزار و ۵۲۳ مترمربع و به ارزش ۸ میلیارد و ۷۸۶ میلیون و ۴۱۵ هزار ریال در هفته دولت افتتاح شد، خاطرنشان کرد: بوستان اندیشه ۲ به مساحت ۳ هزار و ۴۹۰ مترمربع و به ارزش ۲ میلیارد و ۱۱۱ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال مورد افتتاح قرار گرفت.
حضرت‌پور با اشاره به عملیات ساماندهی سازمان خدمات موتوری شهرداری در مناطق کم‌برخوردار شهری، افزود: ساماندهی خیابان ۱۷ شهریور، ساماندهی محله دیگاله، زیرسازی خیابان حاجی پیرلو، ساماندهی خیابان رشادت احداث پارک‌های محلی و زیرسازی خیابان دین‌پرست از جمله عملیات ساماندهی سازمان خدمات موتوری شهرداری است.وی به خرید و تجهیز ناوگان خدمات موتوری شهرداری با اعتباری بیش از ۳۲ میلیارد ریال اشاره و اعلام کرد: پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت شامل اجرای آسفالت در معابر شهر اجرای پیاده‌روسازی در شهر احداث حسینیه شهدای شهرداری، اجرای عملیات زیرسازی در شهر تغییر کاربری مغازه‌های واقع در معاونت فنی و عمرانی و پروژه کتابخانه استاد شهریار است.
حضرت‌پور ادامه داد: آسفالت در معابر شهر با اعتبار هزینه شده ۹۲ میلیارد و ۵۱۹ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۸۸۸ ریال، پیاده‌روسازی در شهر با اعتبار هزینه شده ۲۶ میلیارد و ۴۲۹ میلیون و ۹۴۸ هزار و ۴۶۶ ریال و عملیات زیرسازی در شهر با اعتبار هزینه شده ۷ میلیارد و ۹۳ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۳۱۹ ریال اجرا شده است.
شهردار ارومیه گفت: احداث حسینیه شهدای شهرداری با اعتبار هزینه شده یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال، تغییر کاربری مغازه‌های واقع در معاونت فنی و عمرانی با اعتبار هزینه شده ۲ میلیارد ریال و پروژه کتابخانه استاد شهریار با اعتبار هزینه شده ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اجرایی شده است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۶:۱۲ ق.ظ

دیدگاه


نُه − 2 =