خروش غیرت مردم آذربایجان غربی علیه اغتشاشگران

خروش غیرت مردم آذربایجان غربی علیه اغتشاشگران

گروه گزارش: اقشار مختلف مردم ارومیه پس از اقامه نماز جمعه، با برگزاری راهپیمایی گسترده علیه حرکت‌های هنجارشکنانه عده‌ای فریب خورده، تخریب اموال عمومی و اهانت به ساخت مقدس قرآن کریم، نفرت و انزجار خود را از این حرکات اعلام کردند.
به گزارش آراز آذربایجان، این راهپیمایی بلافاصله پس از برگزاری نمازجمعه این هفته با حضور هزاران نفر از مردان، زنان، جوانان، نوجوانان، دختران و پسران برگزار شد.
مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه گر، با مشت محکم می‌زند این ملت بر دهان دشمنان ولایت، فتنه گر منافق در ایران ماندنی نیست، خواسته ملت ما اجرای امر امام، مرگ بر مزدور فتنه گر از جمله مهمترین شعارهایی بود که مردم ارومیه در این راهپیمایی سر دادند.
در این راهپیمایی که با حضور پرشور مردم برگزار شد، راهپیمایان پلاکاردهای نیز در دست داشتند که مضمون آنها حمایت از نیروی انتظامی، نیروهای امنیت آفرین، حمایت از انقلاب اسلامی و ابراز انزجار از دشمنان نظام مقدس اسلامی، فتنه آفرینان و اغتشاش‌گران بود.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی همچنین با صدور قطعنامه‌ای، اقدامات آشوبگران و حرکات هنجارشکن اخیر از جمله هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید و پیامبر اعظم(ص) را محکوم کردند.
راهپیمایان در این قطعنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، جانبازان غیور، آزادگان سرافراز و رزمندگان عزیز جبهه های نبرد حق علیه باطل در هشت سال جنگ تحمیلی، اعلام کردند که آمده‌ایم تا با اجتماع باشکوه، وحدت بخش و دشمن شکن خود، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امامین انقلاب و شهدای والامقام نفرت و انزجار و خشم انقلابی خود را از اینگونه جنایات و خباثت های سران فتنه و عوامل مزدور و سرسپرده داخلی شان فریاد کرده و با فریادهای کوبنده شعار»الله اکبر ـ خامنه‌ای رهبر«، مطالبات و مواضع رسمی خود را اعلام می‌کنیم.
در بخشی دیگری از این قطعنامه آمده است: جنایت و خباثت عده‌ای معدود از عناصر خود فروخته و فریب خورده و مزدوران سرسپرده در اهانت بی شرمانه به ساحت قدسی و آتش زدن کتاب رحمت و حِکمت، قرآن مجید و اهانت وقیحانه به مقدسات و ارزش‌های دینی و اعتقادات عمومی و به آتش کشیدن تعدادی از مساجد و هتک حرمت حجاب و عفاف بانوان محترمه را کاملاً مردود و شدیداً محکوم می‌کنیم.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی در ادامه اعلام کردند: ما حاضران در این تجمع مراتب حمایت قاطع خود را از حافظان جان و مال و امنیت نیروی انتظامی که مظهر اقتدار جمهوری اسلامی است و سایر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی اعلام داشته و یاد و خاطره شهدای گرانقدر نیروی انتظامی را که با تقدیم شهدای عزیز حافظ امنیت کشور هستند گرامی می‌داریم و از این جان برکفان می‌خواهیم تا با قوت و قدرت به وظایف قانونی خود عمل کرده و خواب راحت را از برهم زنندگان آرامش عمومی و امنیت کشور سلب کنند.
در بخش دیگری از این قطعنامه آمده است: ما تظاهر کنندگان از قوه قضاییه می‌خواهیم در اولین فرصت ممکن در اقدامی سریع و انقلابی به جرائم اغتشاشگران و آشوبگران رسیدگی و با مجرمان این حوادث اخیر برخورد قاطع قانونی کرده و نتایج رسیدگی‌های خود را در اسرع وقت به اطلاع افکار عمومی برسانند.
راهپیمایان همچنین در این قطعنامه از همگان بویژه جوانان و نوجوانان عزیز و آگاه و فهیم ایران اسلامی خواستند در این فتنه، همچون گذشته با شناخت حق و ملاک های آن و دریافت روایات صحیح و معتبر از رسانه‌های رسمی کشور با بصیرت و حفظ هوشیاری خود، دشمنان را در نیل به اهداف پلید خود ناکام بگذارند و همچنین به معاندان و نفوذی و عوامل وابسته آنان اعلام داشته که اگر چه ملت ایران از بعضی عملکردها گله مند است، اما هرگز حرکات شوم و ضد اسلامی و ضد انقلابی شما را تحمل نخواهد کرد و اگر دست از رفتارهای ننگین خود برندارید یقیناً همانند فتنه های گذشته، درسی فراموش نشدنی و ضرب شستِ سختی از ملت شجاع و غیور ایران اسلامی دریافت خواهید کرد.
در بخش دیگری از این قطعنامه بیان شده است: سردار دل ها حاج قاسم عزیز فرمود کل جمهوری اسلامی حرم است، امروز دشمنان با کمال وقاحت و بی شرمی به بهانه یک حادثه، به تمامی مقدسات دینی و انسانی جسارت کردند، به چادر زنان پاکدامن، به تمثال مبارک شهدا، پرچم جمهوری اسلامی که به فرمایش رهبری معظم پرچم انبیا و ائمه است اهانت کردند؛ مجموعه حوادث این روزها نشان داد فوت یک خانم تنها بهانه است، اصل نظام و دین نشانه است و حکایت از آن دارد که به فرموده مصحف شریف، «دشمنان از شما راضی نخواهند شد مگر آنکه از راه و رسم آنان پیروی کنید».
حاضران در این راهپیمایی در قطعنامه پایانی ضمن توصیه به فریب خوردگان که مورد سوء استفاده دشمنان قرار گرفته‌اند، اعلام کردند به سرعت صف خود را از عناصر معاند، سرسپرده، مزدور و مرتبط با سفارتخانه ها و سازمان های جاسوسی کشورهای بیگانه جدا کرده و از مسوولان کشور نیز خواستند عناصر اصلی این رفتارهای شنیع را به سزای اعمال ننگین خود برسانند.
در بخش دیگری از این قطعنامه آمده است: در این حادثه دردناک جسارتی بزرگ صورت گرفت و آن ظلم نابخشودنی به قرآن کریم است که عده‌ای مزدور در فضای یله و رهای مجازی به قرآن جسارت کردند، بر لزوم اقدام عاجل مسوولان در سالم سازی فضای رها و مسموم مجازی، این اقدام سخیف و زشت را به شدت محکوم نموده و با عذرخواهی از محضر خداوند متعال عرض می‌کنیم آنها فکر می‌کنند با آتش زدن قرآن می‌توانند نور آن را خاموش سازند ولی همانگونه که ابوسفیان ها و ابوجهل ها نتوانستند از نورانیت قرآن بکاهند، این تفاله های استکبار نیز به حکم آیه »یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ« نخواهند توانست ذره ای از عظمت قرآن کم کنند.
راهپیمایی کنندگان همچنین اعلام کردند تا جان در بدن داریم از قرآن و اهل بیت »علیهم السلام« و ولایت جدا نخواهیم شد و همچنان ادامه دهنده راه نورانی شهدا و امام شهدا بوده و دشمنان را در رسیدن به اهداف پست و پلید خود ناکام خواهیم گذاشت.

نوشته شده توسط admin در جمعه, ۰۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۱۵ ب.ظ

دیدگاه


− 4 = هیچ