- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

خروج آمریکا از برجام بدون تحریک صهیونیست‌‎ها ممکن نبود

Posted By admin On اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۷ @ ۲:۳۵ ب.ظ In اخبار ویژه,سیاسی | No Comments

آرازآذربایجان-نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه موضوع خروج از برجام یک رسوایی حقوقی و اخلاقی برای ایالات متحده آمریکاست گفت: بدون شک این اقدام بدون تحریک دوست احمقی همچون نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای ترامپ امکانپذیر نبود.
روح‌الله حضرت‌پور با اشاره به خروج ترامپ از برجام اظهار داشت: قطعاً موضوع خروج از برجام یک رسوایی حقوقی و اخلاقی برای ایالات متحده بود به گونه‌ای که آن‌ها به واسطه کینه عمیقی که به جمهوری اسلامی در منطقه دارند آبروی خود را در مجامع بین‌المللی بردند.
وی خاطرنشان کرد: بدون شک این اقدام بدون تحریک دوست احمقی همچون نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای آمریکا ممکن نبود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: این یک فرصت و امتحان تاریخی برای اروپاست به‌نوعی که اروپا باید انتخاب کند که می‌خواهد ملعبه دست آمریکا باشد و افسار خود را به‌دست آدم احمقی و دیوانه‌ای مثل ترامپ دهد یا می‌خواهد چهره‌ای معقولانه و آبرومندانه از خود نشان دهد.
وی تصریح کرد: ایران هم منتظر رفتار و ضمانت‌های اروپایی‌هاست و معتقدم که کشورمان با سیاست واحد و صحیح خود چهره‌ای قابل اعتماد و متکی به عقل از خود به نمایش گذاشت.
حضرت‌پور بیان کرد: آمریکایی‌ها سبب شدند میلیاردها دلار هزینه تبلیغات روانی علیه جمهوری اسلامی به خودشان بازگردد و جهان ایران و آمریکای واقعی را بشناسد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%ae%d8%b1%d9%88%d8%ac-%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d8%b1%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%aa%d8%ad%d8%b1%db%8c%da%a9-%d8%b5%d9%87%db%8c%d9%88%d9%86%db%8c/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.