نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

خدمت به مردم بیشترین رضایت الهی را به همراه دارد

خدمت به مردم بیشترین رضایت الهی را به همراه دارد

آرازآذربایجان،نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن گفت: خدمت به مردم بیشترین رضایت الهی را برای انسان به همراه دارد که در سال جدید هم باید همه ما مسوولان در این خصوص تلاش کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز دوشنبه در شورای اداری آذربایجان غربی و جلسه ویدئوکنفرانسی بهار خدمت که با حضور رییس جمهور برگزار شد، افزود: طبق روایتی از ائمه معصومین (ع)، مردم عیال خداوند هستند و هرکس بیشتر به مردم خدمت کند، محبوب ترین فرد نزد خدا به شمار می رود.
وی اضافه کرد: اگر به مردم خدمت کنیم، رضایت الهی را کسب می‌کنیم پس باید تلاش کنیم رضایت مردم را با خدمت بیشتر به دست آوریم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با قدردانی از تلاش سال قبل مدیران در استان اظهار کرد: استاندار آذربایجان‌غربی در این خصوص پیشرو بود و با وجود مشکلات زیاد، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی تاکید کرد: همچنین مدیران دستگاه های اجرایی و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در سال گذشته تلاش زیادی داشتند که امیدواریم با روحیه بهتر، توان مضاعف ‌و همت بیشتر در سال جدید بیشتر به مردم خدمت شود.
وی تاکید کرد: باید مسیر و حرکات ما در مسیر ازدیاد تقوا باشد که در این راستا باید از فضیلت ماه رمضان هم استفاده کنیم.
وی گفت: ما باید همواره حالت معنویت، عبودیت و تقوا را در خود تقویت کنیم، معرفت را بالا ببریم و عمل خود را اصلاح کنیم که این امر می‌تواند در موفقیت ما بسیار موثر باشد.
در این جلسه به صورت ویدئوکنفرانسی آیین ویژه بهار خدمت با حضور آیت‌الله رییسی، رییس جمهور کشورمان برگزار شد و برنامه های امسال در کشور تشریح شد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۶ ق.ظ

دیدگاه


نُه − 3 =