فرمانده سپاه شهداي استان :

خدشه به وحدت اقوام در آذربایجان غربی با برخورد قاطع مواجه خواهد شد

خدشه به وحدت اقوام در آذربایجان غربی با برخورد  قاطع مواجه خواهد شد

گروه خبر: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان_غربی به افرادی که در صدد ضربه زدن به وحدت اقوام و ادیان در استان هستند، هشدار داد.به گزارش آرازآذربایجان ، سردار حبیب شهسواری در نهمین جشنواره استانی مالک اشتر که در سالن کانون جوان بسیج ارومیه برگزار شد، آذربایجان‌غربی را رنگین کمان اقوام عنوان کرد و اظهار داشت: با هر کسی که بخواهد وحدت مردم ما را بر هم بزند به شدت برخورد خواهیم کرد.
وی، سپاه را حافظ انقلاب دانست و افزود: در حفاظت و پاسداری از انقلاب و دستاورد‌های آن با هیچ کسی شوخی نداریم. فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، گفت: طی چند ماه گذشته متاسفانه شاهد رفتارها و سخنان قوم گرایانه از سوی بعضی افراد بودیم که این اصلا قابل قبول نیست. وی، ادامه داد: از تُرک تا کُرد و از شیعه تا سنی، از نماینده مجلس تا سایر مسئولان در هر مقام و جایگاهی، هرکس بخواهد وحدت این استان را خدشه‌دار کند با برخور قاطع ما رو به رو خواهد شد. سردار شهسواری اذعان کرد: مردم استان از هر نژاد و قومیتی که باشند در سایه انقلاب با برادری و برابری در کنار هم زندگی می_کنند و ما به‌عنوان حافظ انقلاب بر خود وظیفه می‌دانیم از این مهم پاسداری کنیم. در ادامه مراسم، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، اظهار داشت: هیچ کجای دنیا نیروهای مسلح مشابه کشور ما پیدا نخواهید کرد چرا که این منش و رویکرد مختص کشورماست چرا که تفکر بسیجی و حرکت جهادی در بین مردم ما نهادینه شده است. وی، افزود: امام خمینی(ره) با نفس مسیحایی خودشان نسل دفاع مقدس را تربیت کردند به طوری که کمبودها و کاستی‌های فراوان در کشور وجود داشت ولی با این همه سربازان وطن مقابل متجاوزان ایستادند. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: طبق فرمایش یکی از بزرگان، جوانان ما در اوج جوانی به بزرگ‌ترین و مقتدرین ژنرال‌های دنیا تبدیل شدند و با الهام از رهنمودهای حضرت امام توانستند کارهای غیرممکن را عملی کنند.
وی، »ما می‌توانیم« را پیام محوری هشت سال دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: الگوی جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس مالک اشتر و اصحاب بزرگ حضرت رسول (ص) بود. حجت‌الاسلام سرایی، بیان داشت: مالک اشتر یک شخصیت بی‌نظیر در تاریخ اسلام هستند به طوری که مبارز سیاسی و اجتماعی بوده و حضور وی در میدان‌های نبرد موجب خشنودی امیرالمومنین(ع) می‌شد. وی با بیان اینکه مالک اشتر در میدان نبرد برای دشمنان رعب آور بوده و دوستان و لشکر اسلام را دلگرم می‌کرد، گفت: بنابراین فرماندهان ما در عصر جاری همچنان باید این سرباز بزرگ اسلام را برای خودشان الگو قرار دهند. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، مالک اشتر را الگوی شهیدان بزرگ همچون شهید همت و شهید باکری دانست و گفت: این انسان‌های وارسته ضمن اینکه فرمانده لشکر بودند ولی با رزمندگان اسلام صمیمانه رفتار می‌کردند. وی، معرفی انسان‌های بزرگ تاریخ اسلام را به عنوان الگو ضروری دانست و اضافه کرد: ادارات و متولیان فرهنگی به جای ترویج ابتذال، چنین افراد برجسته‌ای را معرفی کنند. وی، محتوا و درون‌مایه برخی از کارهای هنری و تئاترها را تاسف‌آور دانست و ابراز داشت: با این بهانه که »نمی‌توان مانع شادی مردم شد« در حال ترویج بی‌اخلاقی هستند و انتقادها را هم برنمی‌تابند با وجودی که خود واقف هستند حاصل برخی فعالیت‌ها، فروپاشی بنیان خانواده است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱:۳۱ ب.ظ

دیدگاه


− دو = 0