خبرنگاران از ایجاد اختلاف مابین مسئولان پرهیز کنند

خبرنگاران از ایجاد اختلاف مابین مسئولان  پرهیز کنند

گروه خبر: امام جمعه ارومیه گفت: رسالت اصحاب رسانه شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی به آحاد جامعه است، خبرنگاران از ایجاد اختلاف مابین مسئولان پرهیز کنند.
به گزارش آرازآذربایجان حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع)، اظهار داشت: امام صادق(ع) در ۱۷ ربیع‌الاول سال ۸۲ هجری قمری متولد شده و طول عمر گران‌بهای این امام معصوم حدود ۶۵ سال بوده است.
وی با بیان اینکه امام صادق(ع) برای قیام علیه آل عباس سه مسیر را طی کردند، گفت:، شرکت در مساجد و تدریس علوم دینی به عموم مردم، تشکیل مجالس خصوصی و شرکت شاگردان خاص امام و همچنین تربیت مبلغان برای تبلیغ و ترویج اسلام و تشیع از جمله مسیرهای امام صادق(ع) برای مبارزه با حکومت آل عباس و افزایش مذاهب تشیع از جمله اقدامات ایشان بود.خطیب نماز جمعه ارومیه گفت: شاگردان امام صادق(ع) در حدود ۴ هزار نفر بوده و در واقع می‌توان گفت که عالم اسلام و مذاهب تشیع و تسنن مدیون این امام معصوم است.
قریشی در بخش دوم خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: اهل بیت و روایات اسلام نه تنها ما را از ایجاد اختلاف امتناع کرده‌اند بلکه سفارش زیادی بر ایجاد صلح و آشتی ما بین مسلمانی که اختلاف با هم دارند، کرده‌اند.
امام جمعه ارومیه افزود: در وضعیت کنونی جامعه اسلامی نیاز مبرمی بر وحدت و همدلی مابین مسلمانان بوده زیرا که دشمن از بروز اختلاف ما بین مسلمانان سوء استفاده می‌کنند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۸:۴۴ ق.ظ

دیدگاه


9 × = سی شش