مديرکل کميته امداد استان:

خانوارهای مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی ۲۳ درصد افزایش یافته است

خانوارهای مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی ۲۳ درصد افزایش یافته است

گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد خانوارهای مددجوی تحت پوشش کمیته امداد استان ۲۳ درصد افزایش یافته است.
به گزارش آرازآذربایجان ، عزیز سهندی ، با بیان اینکه در حال حاضر ۸۴ هزار و ۴۶۰ خانوار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی هستند، اظهار کرد: در ? ماهه نخست امسال تعداد خانوارهای مددجو در استان ۲۳ درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه این تعداد ۹ درصد از خانوارهای استان را تشکیل می‌دهند، افزود: امسال یک هزار و ۲۳۶ خانوار به تعداد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد اضافه شده است.مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی با اشاره به وجود ۳۹ هزار و ۱۰۰ خانوار مددجو در استان تحت سرپرستی مردان ادامه داد: سرپرستی ۴۵ هزار و ۳۶۰ خانوار در استان نیز با بانوان است.
وی با بیان اینکه کمیته امداد با پرداخت مستمری ۳۵۶ هزار تومانی برای هر خانوار به صورت نقدی از آنها مددجو حمایت می‌کند، عنوان کرد: علاوه بر این، با پرداخت هزینه درمان و بیمه تامین اجتماعی مددجوها، تهیه جهیزیه نوعروسان، پرداخت ودیعه مسکن، تهیه لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار برای فرزندان مددجو از دیگر اقدامات است.
سهندی با اشاره به برگزاری دوره‌های رایگان و کلاس‌های مشاوره تحصیلی، ترک اعتیاد، طلاق و ازدواج برای مددجویان تصریح کرد: امسال بیش از ۱۱ هزار و ۱۰۰ نفر از مددجویان در کلاس‌های مشاوره کمیته امداد شرکت کرده‌اند.وی با اشاره به هزینه‌کرد ۴۲ میلیون تومان برای برگزاری کلاس‌های مشاوره خاطرنشان کرد: در مجموع ۳۸ مشاور به صورتی پاره‌وقت، دائمی و مستقر در کلینیک‌ها با کمیته امداد همکاری دارند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷ ب.ظ

دیدگاه


سه + = 12