مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي آذربايجان غربي:

حمایت از جامعه کارگری بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد

حمایت از جامعه کارگری  بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد

گروه خبر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: حمایت از جامعه کارگری بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
به گزارش آراز آذربایجان احمد دهقان در جلسه ستاد گرامیداشت هفته کارگر که در سالن جلسات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: سال ۹۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده است.
وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر انقلاب، خاطرنشان کرد: با فرهنگ‌سازی در جهت استفاده از کار ایرانی و همچنین حمایت از سرمایه‌گذاران ایرانی، نتایج اقتصاد مقاومتی نمایان می‌شود.
دهقان اراده آحاد ملت ایران را در عمل به اقتصاد مقاومتی تأثیرگذار دانست و اذعان داشت: دولت در ابتدای سال ۹۳ فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را به مرحله اجرا گذاشته است لذا لازم است مسئولان نظام در راستای اجرای هدفمندی یارانه‌ها همسو با دولت حرکت کنند و به مردم اطلاع‌رسانی کنند.مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی افزود: موضوع اصلی جلسه امروز و هدف از بزرگداشت هفته کارگر حمایت از جامعه کارگری است.
وی با بیان اینکه اگر کارفرما، سرمایه‌گذار و کارخانه وجود نداشته باشد، اشتغال ایجاد نمی‌شود، تصریح کرد: کارفرما، کارگر سرمایه‌گذار و … همه لازم و ملزوم همدیگر هستند و وظیفه ما است که از کارگران به عنوان موتور محرکه اقتصاد جامعه حمایت و تقدیر کنیم.
دهقان بر لزوم گرامیداشت هر چه باشکوه‌تر هفته کارگر در سال جاری تاکید کرد و گفت: وظایف و مسئولیت‌های ۱۱ دستگاه اجرایی آذربایجان غربی به منظور گرامیداشت این هفته که از پنجم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می‌شود و تا ۱۱ آن ماه ادامه دارد، تعیین شده است.
وی ادامه داد:گرامیداشت هفته کارگر با سلامت کامل و پرشورتر و باشکوه‌تر از سال‌های قبل در استان برگزار می‌شود.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۶:۰۳ ق.ظ

دیدگاه


8 − دو =