رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش دراروميه:

حماسه ۹ دی بیانگر تجدید بیعت با نظام و آرمان های انقلاب است

حماسه ۹ دی بیانگر تجدید بیعت با نظام و آرمان های انقلاب است

گروه خبر:رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۹دی روز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی و مصداق بارز “ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم” بوده است.
حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در مراسم ۹دی که در مصلای امام خمینی ارومیه برگزار شد اظهار کرد:حماسه ۹دی به همگان نشان داد که با گذشت پیش از ۳۰ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی مردم شریف ایران اسلامی کماکان پایبند به ارزش ها و لبیک گوی ولی فقیه زمان هستند و از اسلام و انقلاب به خوبی پاسداری می کنند.
وی اظهار کرد: ماجرای فتنه ۸۸ نتیجه طراحی بیگانگان در خارج از مرز ها و برنامه ریزی طولانی مدت و پیچیده سرویس های اطلاعاتی و دشنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران بوده که برخی عناصر داخلی آگاهانه و برخی با ناآگاهی و بی بصیرتی قطعات جدول دشنان را تکمیل کردند.
ریییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فتنه ۸۸ آزمون بزرگی برای ملت قهرمان ایران اسلامی بود که درس و عبرت زیادی در برداشت.
وی با بیان اینکه بصیرت یعنی شناخت لحظه_ها، مطلع شدن از دیروز،امروز و فردا افزود:اگر انسان بصیرت نداشته باشد در لحظات خاص و بحرانی تشخیص برایش ممکن نیست لذا بصیرت را باید افزایش دهیم و در لحظات حساس و بحرانی درست وارد عمل شویم.
حجت الاسلام آل هاشم تصریح کرد: ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی در ۹ دی یک بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و نظام و آرمان_های امام راحل تجدید عهد و توطئه های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه بازخوانی و تحلیل ابعاد و اهداف فتنه ۸۸ در مناسبت های مختلف ضروری است اظهار کرد: فراموشی فتنه ۸۸و متعاقب آن فراموشی حماسه ۹ دی موجب تحمیل هزینه های دیگری برای نظام است لذا مقام معظم رهبری بارها به یادآوری این حرکت و براندازی فتنه گران تاکید کرده تا مورد غفلت قرار نگیرد.وی به اقدامات فتنه گران در سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: هجمه به ارزش های دینی و اعتقادی، زیر سوال بردن نهادهای قانونی نظام و به کار بردن شعار های ساختار شکن برای از بین بردن حرمت ها و مرزها و از بین بردن ساختار های سیاسی کشور از اقدامات فتنه گران در سال ۸۸ بوده است.
حجت الاسلام آل هاشم افزایش فشار و تشکیل تحریم ها ، افزایش مطالبات دشمن در موضوع هسته ای و افزایش امور دشمن در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی از پیامد_های فتنه ۸۸ عنوان کرد.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دستاورد های حماسه ۹ دی اشاره کرد وگفت: اثبات نقش بی بدیل ولایت و رهبری تقویت پیوند ناگسستنی مردم از انقلاب و نظام اسلامی و آشکار کردن نقش بصیرت و ولایت مداری مردم در مقابل توطئه دشمنان و تمسک مردم به ایمان و اعتقادات دینی با اقدامات ضد دینی دشمنان از اثرات و دستاوردهای حماسه ۹ دی سال ۸۸ است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۶:۲۶ ق.ظ

دیدگاه


4 × نُه =