نماينده مردم سلماس در مجلس:

حل مشکل اشتغال باید اولویت دولت در کنترل آسیب های اجتماعی باشد

حل مشکل اشتغال باید اولویت دولت در کنترل  آسیب های اجتماعی باشد

گروه خبر: نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حل مشکل اشتغال باید اولویت دولت در کنترل آسیب¬های اجتماعی باشد گفت: شور و نشاط جزو نیازهای اساسی نسل جوان بوده و عمده مشکل اشتغال آنان مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش آرازآذربایجان، شهروز برزگر کلشانی در همایش ولادت حضرت علی اکبر(ع) و تجلیل از جوانان برتر و نخبه اظهار کرد: شور و نشاط جزو نیازهای اساسی نسل جوان بوده و باید شرایط در این‌ خصوص فراهم شود.
وی ادامه داد: عمدتا براساس وضعیت کشور از نظر جمعیت، نسبت جوانان بیش‌تر بوده و باید در فراهم کردن جامعه برای زندگی آن‌ها فراهم کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جوانان تاکید متعددی کرده و ۴۰ سال بعدی را برای جوانان مهم شمرده است.
وی گفت: عمده‌ترین مشکل جوانان امروزی، اشتغال آن ها بوده که باید مورد توجه قرار گیرد و بنده به‌عنوان عضو فراکسیون جوانان پیگیر قانون منع به کارگیری بازنشستگان بوده و توانستیم آن را به تصویب برسانیم.
برزگر ادامه داد: انقلاب‌اسلامی از سال ۵۷ مورد هجمه های دشمنان قسم خورده قرار گرفته و جوانان در طول هشت‌سال جنگ با ایستادگی در مقابل دشمنان نسبت علاقه خود به کشور را نشان دادند.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان در فضای‌مجازی جوانان را مورد هجوم خود قرار دادند و سعی دارند بین حاکمیت و مردم فاصله بیاندازد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸ ق.ظ

دیدگاه


8 + یک =